18 mar 2015

before I die

Cześć wszystkim!
Większość z Was pewnie jest teraz na lekcjach, jednak ja zdecydowałam zrobić sobie krótką przerwę od szkoły. Od wczoraj siedzę w domu i choruję. Już dawno nie czułam bólu głowy, gardła i nie dającego mi żyć kataru. Ogółem mówiąc - czuję się okropnie i nie mogę wychodzić na dwór,  dlatego dzisiaj mam dla Was post "before I die" - chyba nie muszę tłumaczyć o co w nim chodzi, bo pewnie wszyscy wiecie. Nie są to wszystkie rzeczy, które chciałabym zrobić, jednak znaczna większość. Post wydaje mi się być ciekawy, dlatego postanowiłam go napisać. Zaczynamy! :)

















Następny post będzie bardziej konkretny. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieję i następnym razem pojawię się ze zdjęciami.


Jakie są Wasze marzenia?

45 komentarzy:

  1. Genialne! Pozdrawiam wszystkie Zuzie! :)

    ponyodinnejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://iamwhatiam-xoxo.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci sie podoba zaobserwuj i daj mi znać, a odwdzięcze się :))
    + świetny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. http://iamwhatiam-xoxo.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci sie podoba zaobserwuj i daj mi znać, a odwdzięcze się :))
    + świetny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post! :)

    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym jeszcze odwiedzić Stany Zjednoczone, w szczególności Los Angeles :) brać udział w koncercie Beyonce z biletem VIP i zapuścić włosy do pasa (nigdy nie miałam tyle wytrwałości). Dużo moich marzeń, które chciałabym zrealizować przed śmiercią podobne są do Twoich. W szczególności te o Karaibach i imprezie na Ibizie :D
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    AngelinaCosmeticsBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Post bardzo ciekawy (z resztą jak cały blog), jednak wracają do marzeń to chciałabym poznać 'tą jedyną osobę' , z którą spędzę resztę swojego życia, będę mieszkać pod jednym dachem, będę wychowywać dalsze pokolenia, kogoś takiego z kim położę się w łóżku i będę mogła stwierdzić, że nie żałuje wybrania tej właśnie osoby.

    przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://j-pilipiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post, sama chciałabym zrobić kilka z tych rzeczy
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Ja też jestem chora:) Wydaje mi się, że taka lista rzeczy jest genialnym rozwiązaniem, jeśli chce spełnić się swoje marzenia jeszcze w tym świecie. Muszę sama taką zrobić. Umieściłaś tu prawie wszystkie rzeczy, które również ja chciałabym zrobić przed śmiercią. Zobaczyć zożę polarną, być na niesamowitych imprezach, w niesamowitych miejscach. Ja jeszcze do tej listy dodałabym zamieszkanie w dużym mieście za granicą (najlepiej w Londynie) i skoczyć ze spadochronu.
    + przeczytałam twój post, w którym pisałaś o komentarzach, dlatego daje gwiazdkę! *
    Śliczne zdjęcia <3 Pozdrawiam ;*

    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama niedawno przechodziłam przez kichanie, katarzenie i kaszel, więc szczerze Ci współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Przedwiośnie to już chyba taki okres, że wszyscy chorują..

    Piękna, rozbudowana lista marzeń :) Jedne nieco zabawne, inne poważne i godne pochwały :) Aż miło było poprzeglądać :) Zainspirowałaś mnie do przemyśleń na temat moich marzeń..
    Odwiedzić Japonię, używać języków obcych w pracy, nauczyć się chińskiego.. :) To takie pierwsze wpadające do głowy :)

    *

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, pierwsze mam zaliczone, 2 lata temu moje liceum zrobiło flash moba w biedroce :D
    W sumie mam takie same marzenia, tylko miejsca bym pozmieniała. A ostatnie z nich będę jakoś teraz też zaliczać :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała bardzo odwiedzić UK, USA i ogólnie dużo ciekawych miejsc na świecie <3

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim marzeniem jest na pewno spotkać swoich idoli polecieć do Londynu i Tokio
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zrobiłam wczoraj taki post:) Też bardzo bym chciała poimprezować na Ibizie!;)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej jak najszybciej :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj jak najszybciej do zdrowia! :)
    Świetna lista! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na pewno chciałabym pojechać na koncert Lany Del Rey, odwiedzić Włochy i mieć mopsa ;D.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre z naszych marzeń się pokrywają :)
    Genialny post, chyba zrobię podobny u siebie :)

    Zapraszam do mnie ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim marzeniem jest dostać się na upragnione studia
    zapraszam do sb rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej szybko :) kocham takie zdjęcia *.* mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowiej myszko ♡
    Powodzenia w realizacji marzen :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na post ;)) Genialne motywacje :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! :D
    Tyle rzeczy chcę się zrobić! :D

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam posty 'before I die', są bardzo inspirujące :3

    Zapraszam do mnie:
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. I want to learn how to surf as well! haha

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie posty, jak ja dawno takiego nie zrobiłam. Teraz to mam pełno nowych rzeczy które bym dodała do mojej listy before i die hehe. :D


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie posty należą do jednych z moich ulubionych ;) Są inspirujące!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiej ^^

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ; http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. NIENAWIDZĘ NIENAWIDZĘ NIENAWIDZĘ KATARU. Łączmy się w cierpieniu [*]
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę zdrowia, kocham posty typu before and die
    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrowiej:( Świetny post, bardzo mi się spodobał:D
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chciałabym odwiedzić Hiszpanię, Argentynę i Włochy :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szybkiego powrotu do zdrowia, ja teraz też miałam małe wolne bo rekolekcje :)
    I wszystkie rzeczy które wymieniłaś też bym chciała zrobić może oprócz ostatniego bo niestety oddawanie krwi to chyba mój największy lęk

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pomysły.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super post, a niektóre marzenia bardzo piękne jak np. z oddaniem krwi! :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne pomysły
    Zdrowiej
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. W sumie wszystko to co wymieniłaś, chciałabym zrobić! ;)

    NOWY POST U MNIE! - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam takie same marzenia <3


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym oddać kiedyś krew ale niestety nie mogę :(
    Fajny post. Blog mi się podoba. Zaobserwuję.
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń