Czas na zmiany


Hej ♥
W pewnym etapie naszego życia nadchodzi taki moment, w którym powinniśmy coś zmienić. Jeśli drogi, które wcześniej wybraliśmy, okazały się błędnym kierunkiem, a zaufane osoby zawiodły, to jest właśnie odpowiedni czas na zmiany. Czasami zbyt często myślimy o innych, że zapominamy o sobie. Powinniśmy zadbać trochę o siebie, znaleźć czas dla najbliższych, którzy są warci naszej uwagi i odciąć się od wszystkiego co nam nie służy.

W moim życiu nadszedł właśnie taki moment. W końcu zrozumiałam kto jest dla mnie ważny i na czym chcę się tak naprawdę skupić. Przez pewien czas miałam wokół siebie ludzi, którzy mnie rozpraszali, przez co zbaczałam z drogi, którą powinnam iść. Teraz już to wiem, dlatego o wiele łatwiej będzie mi podejmować decyzje, dostrzegać prawdziwych przyjaciół i dążyć do wyznaczonych celów.

Blog też doczekał się zmiany. Nad nowym adresem myślałam już od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie byłam co do tego przekonana. Aż w końcu powiedziałam stop, jeśli zmieniam wszystko to blog też musi zostać odświeżony. Nowa nazwa jest dla mnie w pewnym sensie motywacją, ponieważ w przyszłości nie chciałabym zapomnieć co jest w życiu najważniejsze i spełnić swoje wszystkie marzenia. Mam też kilka pomysłów na posty, które postaram się zrealizować w najbliższym czasie. Planuję też dodawać więcej outfitów.

Jak widzicie, zmiany są dobrym rozwiązaniem (oczywiście jeśli mają zmienić coś na lepsze). Trzeba tylko w nie wierzyć, dostrzec niektóre rzeczy i nie bać się czegoś odmienić. Jesień jest na to idealną porą, bo każdy ma gorsze chwile, szczególnie jak jest brzydka pogoda. Dlatego nie ma na co czekać, trzeba działać!














58 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby te zmiany w pełni Cię zadowalały, wiem jak to jest chcieć "odrodzić się"
    Tymczasem zapraszam na bloga z tematycznymi sesjami zdjęciowymi, najnowszy post:
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. życzę ci żeby w Twoim życiu nastało szczęście i spokój. Zapraszam na I moje rozdanie.Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Piękne zdjęcia! <3 Trzymaj tak dalej. :) Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne! :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany są mega potrzebne. Zwlaszcza na dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    Ładnie wszystko pozmieniałaś :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post. Nie wiem jak twój blog wyglądał poprzednio ale mogę go ocenić na celujący... Wszystko jest przejrzyście, a posty ciekawe. W każdym z nas zmiany zachodzą nieustannie choć nawet o tym nie wiemy. Czasem jednak to my sami musimy zdecydować TERAZ i zobaczyć co jest nie tak - zmienić to. Ciekawy post :3
    Mam nadzieję że tu jeszcze wpadne :3
    A ty wpadniesz do mnie?
    Pozdrawiam

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka :D
    Zapraszam na mojego bloga (nowa notka) blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :))
    Masz rację, zmiany są dobre, ale tylko jeśli zmieniamy coś na lepsze ;))
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie http://mysmallrevolution.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To fakt zmiany mimo wszystko zazwyczaj są dobre i nienależny się ich bać. Dobrze, że robisz to co ci serce podpowiada :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są potrzebne i to bardzo. ;) Ja też zmieniłam nazwę bloga i o wiele lepiej się z nią czuję niż ze starą.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą. Ja podobny okres przechodziłam w wakacje, zmieniłam towarzystwo, zdałam sobie sprawę co chce robić w życiu. Zmiany są bardzo ważne, sprawiają że się rozwijamy i doświadczamy nowych rzeczy. Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są cudowne. :) W moim życiu właśnie teraz nastał taki moment, w którym powinnam coś zmienić. Mam nadzieję, że będzie to zmiana na lepsze.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia robisz! Co do notki, cóż, zmiany nieraz w naszym życiu są bardzo potrzebne. Czasami są dość ryzykowne, ale jeżeli się powiodą, rezultat jest jak najbardziej zadowalający /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem za zmianami raz na jakiś czas :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy z nas potrzebuje zmiany, w gruncie rzeczy to bardzo motywuje do dalszego działania! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to pięknie opisałaś. w życiu nadchodzi taki moment, kiedy się opamiętujemy, stajemy w miejscu i mówimy "Ej, stop, co ja wyrabiam?" Ludzie, którzy byli naszymi przyjaciółmi w tym momencie okazuję się największymi wrogami...
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    jestem u Ciebie pierwszy raz na blogu, ale Twoje zdjęcia chyba mnie zatrzymają. Ja tak samo jak Ty kocham fotografować rzeczy z bliska i ujmować takie momenty, których nikt gołym okiem nie zobaczy.
    Zapraszam do siebie, ponieważ też dodałam kilka swoich zdjęć.
    Pozdrawiam
    http://blue-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmiany czasem są nam potrzebne!
    Cudne zdjęcia ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Musimy zmieniać nasze życie, nawet małe drobiazki :) Dzięki temu nie zatracimy się w monotonności :)
    Cudowne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia *-*
    Zapraszam do mnie-------> http://photofantastykiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, ja także chcę dokonać pewne zmiany w swoim życiu zarówno prywatnym jaki i blogerskim :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ! :*Bardzo jesienne :3

    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia <3
    powodzenia w zmianach ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w zmianach , oby wszystkie były na sam plus :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Ja czasami lubię zmiany. Od czasu do czasu są potrzebne. A i uwielbiam jesień
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :) Ja też niedawno zmieniłam wygląd bloga i jestem teraz o wiele bardziej z niego zadowolona :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem taką osobą, która strasznie nie lubi jakichkolwiek zmian. Wolę to, co juz sprawdzone, bo przy tym czuję się bezpiecznie. Chociaż nie mówię, że zmiany są złe, broń Boże! Są bardzo ważne i każdy powinien korzystać z możliwości rozwijania się. Bo takie zmiany to własnie przede wszystkim możliwość rozwoju. Można na to patrzeć pod różnym kątem, jednak ten rozwój jest najwazniejszy. I mogą to być wielkie zmiany, albo te małe, jak zmienienie czegoś na blogu czy ścięcie włosów o dwa centymetry. To wszystko jakoś na nas wpływa. Mam nadzieję, że pozytywnie :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowy post:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami im więcej zmian, tym wszystko takie same :D Mam nadzieję, że wytrwasz w postanowieniach i te zmiany dobrze Ci zrobią!
    Piękne zdjęcia, naprawdę :)
    Zapraszam - smile-for-me-beautiful.blogspot.com
    Buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się , zdecydowanie masz rację. Cudowne zdjęcia !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że wracasz na właściwe tory! Tak trzymaj i nigdy nie trać zapału!
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne zdjęcia.<3 <3 <3 Robiłaś te zdjęcia w parku czy w jakieś palmiarni czy coś w tym stylu?
    Carewww910.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog
    Pozdrawiam ;)
    zapraszam do siebie, i zachęcam do komentowania, obserwowania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Robisz bardzo ciekawe posty ;* Wciągły mnie !
    Poklikasz u mnie w ostatnim poście ? Byłabym bardzo wdzięczna
    http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.htm

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post, piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  43. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem zmiany są bardzo potrzebne! Też takie wydarzyły się w moim życiu, np. odkryłam nowe pasje i porzuciałam to co przestawało sprawiać mi radość.. Śliczne zdjęcia! :)


    MÓJ BLOG:)-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdyby człowiek nie miał marzeń, to nie miałby po co żyć ;)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mój blog przechodził też tyyyle zmian i może się to na nim odbiło, ale najważniejsza , że mi się podoba :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia! Bez zmian nasze życiu byłoby strasznie nudne ;/
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się z Tobą, zmiany są potrzebne każdemu. Piękne zdjęcia. <3

    ✿ Kochać Znaczy Blogować - klik! ✿

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne zdjęcia ale mogłabyś je trochę podsycić kolorem bo są takie bez wyrazu :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia, super zmiana!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger