23 lis 2015

Christmas is coming


Hej ♥
Będąc tydzień temu w galerii w Radomiu, zauważyłam, że pojawiły się już ozdoby świąteczne. A to oznacza, że Święta są już naprawdę blisko! Według mojego odliczania w telefonie zostało jeszcze tylko 29 dni do Wigilii. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ten czas. Klimat tych Świąt jest niesamowity, a wszystkie te dekoracje, no i oczywiście obowiązkowo czekoladowe mikołaje, tylko dodają uroku. W sklepach pojawiły się już pierwsze bombki i lampki, które stanowią nieodłączny element ozdabiający pokoje. Mikołajki zbliżają się jeszcze szybciej. Może część z Was była na 2 części "Listów do M"? Jak Wam się podobało? Bo mi bardzo. Taki lekki, świąteczny film na pewno pomoże poczuć tą świąteczną aurę.

Ostatnio odwiedziłam też drugą galerię, ale tym razem w Lublinie. Przechodząc obok sklepu Home&You nie mogłam tam nie zajść. Cudowne kubki, różne, świąteczne dekoracje do domu tam teraz królują! Na wystawie od razu przykuły moją uwagę. Jeśli macie ten sklep w swoim mieście, koniecznie się tam wybierzcie i zobaczcie jakie świetne rzeczy można kupić do swojego pokoju. Uwierzcie na słowo, warto!

W gruncie rzeczy bardzo lubię zimę (pomimo tego, że jest wtedy zimno). Największym jej plusem są oczywiście sporty zimowe, które uwielbiam! Ale też sam fakt, że po zimie jest wiosna. Naprawdę już nie mogę się doczekać tych cieplejszych miesięcy. Cieszę się, że to już ostatnie tygodnie jesieni. Bo im bliżej końca, tym bliżej Świąt i wakacji. Szkoła wymaga ciężkiej pracy - to chyba wie każdy. Dlatego najmniejsza przerwa może dać dużo szczęścia.


Uprawiacie sporty zimowe? Jeździcie na czymś?



21 komentarzy:

  1. Też uw ten czas oczekiwania, super zdjęcia!:)
    Świetny blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już świąt nie mogę się doczekać, zresztą sama zima jest dla mnie najlepsza porą roku :') sportów zimowych jednak żadnych nie uprawiam, kiedyś były narty, ale się skończyło, heh... co najwyżej zjeżdżanie na SANKACH XDD
    lienicormaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! ;) Uwielbiam świąteczny klimat <3

    http://backtoblack5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klimat świąteczny w sklepach. Zdecydowanie narty, choinki oraz świąteczne reklamy to cos cudownego.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świąteczny klimat, te wszystkie ozdoby i dekoracje! Jeśli chodzi o sporty zimowe to jeżdżę na nartach i łyżwach. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbia jeździć na łyżwach i już nie mogę się doczekać, kiedy otworzą tor na świeżym powietrzu. Święta, to jeden z najlepszych cześci roku! Niebawem ustroję pokój i będę mogła w pełni poczuć cudowną atmosferę.

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten czas tak szybko lecii! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robić świąteczne zakupy. Galerie są wtedy tak pięknie przystrojone, po prostu czuć gwiazdkę w powietrzu. Święte zdjecia, sprawiłaś, ze chce juz teraz udekorować swój pokój :D
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, klimat świąt czuć już teraz!♥ Nie mogę się już doczekać :D za niecałe 2tygodnie mikołajki, później święta, nowy rok, rocznica z moim chłopakiem i moja upragniona 18!:D Ahhh, leci ten czas niesamowicie:) Buziaki!!:*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta zbliżają się wielkimi krokami :) Na listach do M 2 nie byłam, jednak planuję obejrzeć je jakoś przed świętami z chłopakiem, zobaczymy czy mi się spodoba, wszyscy go chwalą, więc pewnie tak :) Ja też jestem fanką sportów zimowych, jednak tylko je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten świąteczny klimat w galeriach!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. bombki i sztuczne choinki można już kupić od połowy października. niedługo będzie można świąteczne dekoracjew lipcu kupić :P
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah te świąteczne cudeńka w galeriach :D Super post :)

    girlinrainbowglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W Home&You są naprawdę śliczne rzeczy :) Bardzo lubię tam kupować, a szczególnie słodkie poduszeczki ^^
    Uwielbiam świąteczne klimaty. O tym, dlaczgeo ja kocham zimę możesz przeczytać w moim przedostatnim poście. Zapraszam :*

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu jakie śliczne zdjęcia *-* Przez to jeszcze bardziej nie mogę doczekać się świat.. :/ A ozdoby w galeriach i sklepach.. cudo *o*
    Pozdrawiam!
    Świat Oczami Juliett (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam święta :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już się nie mogę doczekać świat! :D
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już nie mogę doczekać się świąt, mam już nawet świąteczną tapetę na pulpicie :) zapraszam do siebie, może obs za obs (ja juz dałam) http://honeymoon-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu spodobał mi się twój blog! Oczywiście po zdjęciach ^.^
    Hej! Szukam stałych czytelników bloga. Oddaje komentarze i zapraszam! Post -- Ewa Farna w Gdańsku oraz moje pomysły na posty... http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu spodobał mi się twój blog! Oczywiście po zdjęciach ^.^
    Hej! Szukam stałych czytelników bloga. Oddaje komentarze i zapraszam! Post -- Ewa Farna w Gdańsku oraz moje pomysły na posty... http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń