IN THE END EVERYTHING WILL BE OKAY

Hej ♥
Kilka tygodni temu moja wiara w siebie nieco spadła. Był moment, w którym miałam już wszystkiego dość. Nic mi się nie chciało, zero motywacji. Jedyna rzecz, która mi wychodziła to chyba siedzenie i nic nie robienie. Na początku się sprawdzało, ale sytuacja szybko się zmieniła. Starałam się pisać regularnie posty, uczyć się do szkoły. Nawet mi się udawało, ale po jakimś czasie i to niestety też mi nie szło. Mieliście może kiedyś tak, że bardzo staraliście się, żeby coś Wam wyszło, ale potem i tak wszystko się psuło? Tak właśnie było u mnie. Ostatni tydzień przed Świętami był bardzo męczący. Masa sprawdzianów i zero odpoczynku. Siadając wieczorem przed telewizorem nie myślałam o czymś przyjemnym, tylko o tym by jutro zaliczyć test i wrócić spokojnie do domu. Myślałam, że już nic się nie zmieni i tak pozostanie. Aż w końcu coś we mnie pękło.
Nigdy nie przejmowałam się porażkami. Zawsze odnajdywałam w nich lekcję, która przyda mi się na przyszłość. Potrafiłam się zmotywować i wierzyć, że następnym razem pójdzie mi lepiej. W końcu zrozumiałam, że nie można się poddawać, bo cały czas nie może być źle. Za kilka dni, może tygodni wszystko się ułoży i będzie tak jak wcześniej, albo nawet lepiej.
Pamiętajcie, że nigdy nie można się poddać ani dać sobie wmówić, że nie damy rady. Bo radę damy zawsze! Tylko to my musimy w to uwierzyć. Nie wolno nam patrzeć na to co mówią inni, tylko podążać własną drogę i nie dać się zwieść.

Takim o to motywującym (mam nadzieję) postem żegnam Was w roku 2015! To już całe 368 dni odkąd dołączyłam do blogosfery i postanowiłam razem z Wami tworzyć tą stronę. Jestem mega szczęśliwa, że się nie poddałam i dalej piszę tego bloga. W mojej internetowej działalności pojawiały się krótkie przerwy, ale za to nigdy nie brakowało pomysłów na posty. Dalej tak jest i liczę na to, że już tak pozostanie. Chciałam Wam podziękować za wszystkie komentarze, wejścia i obserwatorów, których jest co raz więcej. Mam nadzieję, że ta liczba będzie się powiększała. Chciałam również podziękować Patrycji z bloga Official Patty, która wykonała mi nowy design. Bardzo Ci dziękuję :)

Na koniec nie zostaję mi nic innego jak życzyć Wam udanego Sylwestra. Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić. Chciałam Wam również życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, żebyście wytrwali w postanowieniach (jeśli je macie), spełnili swoje marzenia, żeby nigdy nie zabrakło Wam wiary w siebie, zdrowia, szczęścia, miłości, wytrwałości. I żebyście zawsze dążyli do celu nie zważając na przeciwności losu!
kurtka - cropp | sweter - butik | koszula - h&m | spodnie - h&m | buty - new yorker

Macie jakieś plany na Sylwestra? Jak zamierzacie go spędzić?

44 komentarze:

  1. Masz rację nigdy nie można się poddawać.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się nie poddawaj! :) Myślę że każdy z nas ma w swoim życiu chwilę słabości :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. never give up ❤
    Obs ? Daj znać u mnie
    Happy New year
    Www.madame-White.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma takie momenty w życiu, ale czemuś służą. Pamiętaj nic nie dzieje się bez przyczyny! Jak to mawia mój kolega "Jest dobrze, będzie lepiej" :D

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio miałam taki cały miesiąc :/ ale się jakoś pizbieralam m szczęście. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziękuję Tobie za twoje super podejscie :D
    Udanego Nowego Roku
    Obserwuje :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy z nas miewa takie dni, że nie ma motywacji do niczego. Ja jeszcze niedawno miałam sporą przerwę od blogowania. Powodzenia i nie poddawaj się :* Udanego Sylwestra!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam  
    https://www.youtube.com/watch?v=bBjGxK__N_w

    OdpowiedzUsuń
  9. W sylwestra zamierzam wspiąć się na taką wielką górę, gdzie widać całą okolicę i nagrać fajerwerki (jeśli jakieś będą, lel).

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Fanpage bloga, looknij. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak miałam przez co okropnie zaniedbałam bloga, na szczęście postanowiłam wziąć się do kupy i oto tutaj jestem.
    Życzę Ci, aby 2016 był dla ciebie rokiem spełnionych marzeń :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też czasem tracę motywację, ale najważniejsze, aby szybko się podnieść i ją odzyskać :). Śliczne zdjęcia. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze trzeba wierzyć w to, że się uda.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie też życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! Nigdy się nie poddawaj :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Jesteś śliczną dziewczyną. :)
    Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Powodzenia w blogowaniu. :*
    Obserwuję. :)
    Będzie mi niezmiernie miło jeżeli również spodoba Ci się mój blog i odwdzięczysz się tym samym. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego nowego roku przede wszystkim powodzenia w blogowaniu :) Te zdjęcia śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja sylwestra spedzilam z przyjaciolmi, szczesliwego nowego roku
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie powinno tracić się motywacji mimo że wiem, że ona często sama odchodzi :)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo jak ty przed świętami miałam taki okres gdzie nauczyciele zawalali mnie sprawdzianami, chodzę też na zajęcia dodatkowe i idę do szkoły na godzinę 8 wracam do domu o 17.30. Tak wyglądały moje dni. Nauki mam pełno a zwłaszcza, że jestem w ostatniej klasie i czekają mnie sprawdziany. Miałam gorszy czas. Nikomu tego nie życzę, bo pod koniec się poddajemy i czekamy na wolne czy chociażby weekend który i tak nie wystarcza. W 2016 mam zamiar bardziej zorganizować sobie czas. Życzę ci szczęśliwego nowego roku, spełniaj swoje marzenia, rozwijaj dalej bloga!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja miałam tak samo, tyle że po świetach, spotkala mnie niemiła sytuacja i sie lekko podłamałam. W sumie nadal trochę taka jestem. Ale mam nadzieje, ze uda mi się zmotywować/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia + Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Tobą w 100%. Każdy ma gorsze dni, kiedy nic nie wychodzi pomimo ogromnych starań i właśnie najważniejsze jest to, żeby się nie załamać, walczyć z porażkami i motywować się nimi. Po deszczu zawsze wychodzi słońce, dlatego z uśmiechem należy patrzeć na nowy rok i wszystko się ułoży. :)
    Podziwiam Twoją wytrwałość w prowadzeniu bloga, ja miałam 2 miesięczną przerwę, ale wraz z nowym rokiem postanowiłam rozpocząć wszystko jeszcze raz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie porażki motywowały, ale czasem faktycznie odbierały chęci do życia. Czas przed świętami miałam bardzo zabiegany, również nie byłam zbyt zadowolona z moich relacji z innymi ważnymi dla mnie ludźmi...na szczęście wszystko skończyło się dobrze i ku mojemu zdziwieniu wkraczam w Nowy Rok z ogromnym optymizmem. Tobie oczywiście życzę tego samego :) Na moim blogu zrobiłam takie małe podsumowanie :)
    http://ollie-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. poddanie się to najgorsze co można zrobić:)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądrze napisany post :) zawsze należy wyłapywać pozytywy, nawet z najgorszej rzeczy jaka nam się przydarzy :)

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kurteczka, taka basic - czyli jak lubię :) NIE MARTW SIĘ, ja od kiedy zaczęłam studiować, od kiedy zaczęły się kolokwia z anatomii, brak czasu na cokolwiek, to przynajmniej dwa razy dziennie mam dołki emocjonalne, nie wierzę w siebie, może jest to związane z niską samooceną, nie wiem.. w każdym razie chyba wszystko jest do przetrwania :) jakoś musimy dać radę - po to jesteśmy na tym świecie :) Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwuję, jeśli będziesz miała chwilkę czasu i ochotę to zapraszam w moje skromne "progi" , co prawda bez porównania, ale powolutku się rozkręcam. :) Buziaki na nowy rok! :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czesto są chwile słabości warto wtedy odczekac chwilę i znów działać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spełnienia marzeń w Nowym Roku :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczne zdjęcia :)
    wszystkiego co najlepsze w 2016!

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiem dokładnie o czym mówisz, nie raz tak mamy, że się strasznie staramy i nie wychodzi, ciężko się wtedy nie poddawać..
    ps. strasznie ładna jesteś *.*
    Życzę jak najwięcej sukcesów w 2016r. i mnóstwo wiary w siebie :)

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja niestety Sylwestra spędziłam z gorączką w łóżku :( piękne zdjęcia! :) wiele uśmiechu na 2016! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z Tobą nie wolno się poddawać! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam jakiś czas temu dokładnie tak samo jak ty, ale udało mi się pozbierać i dobrze znam zdanie z tytułu posta ;)
    Piękne zdjęcia i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam takie stylizacje :)
    klikniesz u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna kurteczka i wygląd bloga ;>

    pozdrawiam i zapraszam:
    www.pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post i rzeczywiście... Rade damy zawsze, trzeba tylko chęci i wiary!

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne buty :)

    http://zovvka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger