17 sty 2016

BOOKAHOLIC?


Hej ♥
Określenie czasu kiedy to weszłam w świat książkomaniaków jest dość ciężkie. Sama nie wiem kiedy tak bardzo się w to wciągnęłam. Po prostu nagle miałam potrzebę przeczytania jakiejś bardzo ciekawej historii. Na początku to była jedna, ale potem pojawiały się kolejne, aż w końcu zorientowałam się, że czytanie może być naprawdę przyjemne. Wiadomo, że lektury od zawsze nas odciągały od czytania, ale jeśli możemy sami wybrać sobie książkę, to jest o wiele lepiej. W końcu nie wszystkich musi ciekawić historia "Dziadów", czyż nie tak?

Fakt, że co raz mniej osób czyta książki, a więcej przesiaduje na komputerach, jest trochę przerażająca. Młodzież zastąpiła sobie papierowe książki, elektronicznymi. Nikt już nie zwraca uwagi na ich wartość. Lektury szkolne nie są ciekawe, to jest prawda. Sama nie lubię ich czytać, ale zazwyczaj musimy to zrobić i nie mamy innego wyjścia.
Całkiem inne podejście mam do książek wybranych przez samą siebie. Ostatnio wpadły mi w ręce bardzo polecane książki, a mianowicie chodzi mi o serię Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga" i "Jesteś cudem". W najbliższym czasie mam plan, żeby je przeczytać, bo na razie kończę ostatnią część "Darów Anioła". Ta seria totalnie mnie wciągnęła! Może mieliście okazję ją czytać? Jeśli tak, to na pewno wiecie o czym mówię. Jak zacznie się ją czytać, to już nie chce się jej skończyć. Po prostu jest genialna.

Wiem, że w blogosferze jest wiele osób, które lubią czytać i wiele blogów, które piszą recenzje. Jeśli czytaliście jakieś książki warte polecenia to możecie napisać mi ich tytuły w komentarzu, a ja w wolnym czasie chętnie je przeczytam.


Lubicie czytać książki?

35 komentarzy:

  1. Właśnie koneicznie muszę przeczytać w pierwszej kolejności "Jesteś cudem" Myślę, że czeka mnie ostatni bardziej zabiegany tydzień, a później już w miarę luźniej szykuje się w szkole to zabiorę się właśnie za nią! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki Greena i Brett, są przepiękne! Każda jedna! Kocham czytać książki i już nie mogę doczekać się ferii, bo liczę że przeczytam kilka nowych :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czytać, też sama nie wiem kiedy się w to wkręciłam. Bądź co bądź, nie żałuję :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koooocham czytać książki, a teraz zabrałam się za PLL :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ja też uwielbiam czytać książki :D <3
    O lekturach nawet nie wspominaj... właśnie dostaliśmy "Krzyżaków" :p. A już jutro pędzę do biblioteki po "Dary anioła" ;)
    Świetny blog, obserwuję oczywiście <3
    U mnie trochę o Greenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja lubię czytać książki, a co do lektur szkolnych, to uważam, że nawet w nich mogą znaleźć się perełki! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jesteś cudem" muszę doczytać, a obecnie spędzam ferie z 'Chłopami', całkiem okej jak na lekturę szkolną :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki Greena a najbardziej Gwiazd naszych wina :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja koooocham czytać :) Niedawno dostałam "Bóg nigdy nie mruga" i "Jesteś Cudem". Jestem w trakcie "Bóg nigdy nie mruga". Książka świetna. Ale cały czas na pierwszym miejscu u mnie Harry Potter:) Jestem wielką miłośniczką kryminałów :) Uważam, że godna polecenia jest także książka - "Magiczna biblioteka Bibbi Bokken". Jest świetna. Lubię też luźniejsze książki takie jak "Dziennik Cwaniaczka". Ten post przywrócił mi wiarę w udzkość, bo teraz kogo by nie zapytać to nie lubi czytać :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zapraszam gorąco i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Dary Anioła! To straasznie uzależnia i te emocje przy czytaniu. Książki Reginy Brett bardzo chcę przeczytać i mam nadzieję, że niedługo mi się uda :)
    Do czytania mogę polecić Ci klasycznie - Harry'ego Potter'a, jeśli nie czytałaś. A poza tym może Dotyk Julii? Igrzyska Śmierci? Świetną książką jest też Cyrk Nocy <3 Ohh.. mogłaby tak wymieniać i wymieniać :D

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie książki motywujące do działania ;)

    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Jesteś cudem" wspaniała książka, na pewno przeczytam całą serię :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czytać książki :) najlepsze są te motywujące

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam 'Gwiazd Naszych wina' i 'Zostań, jeśli kochasz'. Ale o tych dwóch nigdy nie słyszałam, jak przeczytasz, to daj znać czy warto kupić:)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. igrzyska smierci i ksiazki kryminalne agathy christie sb poczytaj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham felietony Reginy Brett! Planuję niedługo przeczytać "Dary anioły"

    !MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zbyt za książkami nie przepadam, ale w Girl Online bardzo się wciągnęłam i nie mogłam przestac czytac. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać papierowe książki, e-booki jakoś do mnie nie przemawiają. Planuję zakupić sobie książki Reginy Brett, słyszałam o nich dużo dobrych rzeczy, co do "Darów Anioła" - zaczęłam pierwszą część i skończyłam w połowie, jakoś nie przypadła mi do gustu. Zachęcam do przeczytania jakiejkolwiek książki Johna Greena, bardzo pozytywne książki! :D

    zapraszam do siebie:
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czytać ale przeważnie nie mam chęci do tego:/
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie!~

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam te książki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam wszystkie, które tutaj pokazałaś. Jednak gdybym miała wybrać ulubioną, to muszę przyznać, że miałabym problem :o

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam! Czytałam już gwiazd naszych wina. Bardzo wzruszająca opowieść!
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, kocham te książki, są świetne :*
    Zapraszam ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam czytać książki. Bardzo zaciekawiła mnie ta pod tytułem "Bóg nigdy nie mruga". Chyba skuszę się do jej przeczytania. :) /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam wszystkie książki ale czytałam tylko zostań, jeśli kochasz i gnw. Muszę sięgnąć po resztę, bo dużo o nich słyszałam :D
    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja czytałam GNW i ZJK ♥ polecam! o reszcie książek słyszałam :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj koleżanka pożyczyła mi "Bóg nigdy nie mruga", zaraz zaczynam czytać! Zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam czytać książki, wszystkie tu wymienione czytałam i są naprawdę świetne!
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Regina Brett jest świetna:) Ja bardzo lubię czytać, niestety nie mam na to za dużo czasu:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam książkę "jesteś cudem" i jest świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tak dlugo juz nie czytalam ksiazek tak dla siebie:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale muszę je w końcu gdzieś dopaść :)
    Ja polecam "zostań, jeśli kochasz" i "girl online" :3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  33. To straszne, że tak mało osób czyta książki. Czytanie powinno być bardziej promowane może wtedy więcej ludzi sięgałoby po książkę. Ja osobiście bardzo gorąco Ci polecam Love Rosie autorstwa Cecelii Ahern.
    Obserwuję
    http://niematojakksiazki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post :) Mój blog jest ogólny,ale są też tam recenzje książek bo kocham czytać jak masz ochotę to możesz wpaśc i zerknąc,które polecam ;)


    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak przeczytasz serię Reginy Brett daj znać czy godna polecenia, przedwczoraj właśnie oglądałam jej książki w księgarni, ale nie mogłam się zdecydować, którą z serii wybrać.Ja uwielbiam czytać, więc podzielam twoją pasję. Obserwuję i dziękuję za wizytę u mnie.
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń