23 sty 2016

RECENZJA RZECZY Z BANGGOOD

Hej ♥
Nawet nie wiecie jakie to dla mnie szczęście, że dzisiaj znów, ze spokojną głową, mogę do Was napisać. Ostatni tydzień dał mi naprawdę mocno "w kość". Nie mogłam się doczekać, aż w końcu nastanie weekend. Na szczęście już jest i mam chwilę na odpoczynek. A jak tam u Was? Macie już może ferie?

Wracając do tematu posta, paczka z firmy Banggood już jakiś czas temu do mnie dotarła. Miałam już kilka razy szansę współpracować z zagranicznymi firmami i jak pewnie sami wiecie, nie zawsze rzeczy, które są na stronie wyglądają tak samo w rzeczywistości. Ta przesyłka totalnie mnie zaskoczyła! Jestem z niej bardzo zadowolona i w sumie to nie spodziewałam się, że będzie aż taka dobra.

Pierwsza rzecz to bluza w kolorze ciemnozielonym, tak zwany army green. Bardzo lubię tego typu bluzy, więc gdy ją zobaczyłam na stronie, wiedziałam, że musi być moja. Zdecydowanie mnie nie zawiodła. Wygląda na sportową i można powiedzieć, że taka jest, ponieważ jest bardzo lekka i wygodna, będzie idealna na wiosnę. Na pewno mogę Wam ją polecić! 10/10


Już od jakiegoś czasu miałam zamiar kupić jakieś pędzle do makijażu. Akurat nadarzyła się okazja, w której mogłam takie otrzymać. Wybór padł na pędzle do oczu. Muszę szczerze przyznać, że tutaj również się nie zawiodłam. Są naprawdę bardzo dobrze wykonane i świetnie spełniają swoją rolę. Jedyny minus to chyba taki, że to zabarwienie na końcach nie jest do końca równomierne. 9/10

48 komentarzy:

  1. Sama muszę sprawić sobie teraz jakieś pędzle do malowania oczu! :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pędzelki :) Dziękuje bardzo za ten post, akurat takich szukałam! :) blog świetny, post jest rewelacyjny! pozdrawiam serdecznie oraz zapraszam na swojego nowo założonego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i super pędzle. Moje ferie rozpoczynają się niestety 15 lutego :(

    Super post

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te pędzelki muszę być fajne :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie teraz widzę rzeczy z tej strony :)
    mogłabys poklikać w linki w tym poscie ? Z góry dziękuję :*
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedys identyczne poduszki! hah piona :D I fajne pędzle :D http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza fajnie się prezentuje, a pędzle wyglądają na solidne.
    $15.19 $3.97
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza świetna!
    Mój Blog - klik U mnie kiedyś był wpis o pędzlach - looknij sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie przepadam za takimi kurtkami, to ta przypadła mi do gustu:)
    Obserwuję

    inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te chińskie pędzle coraz bardziej mnie ciekawią!

    Super blog, obserwuje i czekam na kolejne posty! :)
    Zapraszam do siebie
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki są idealne <3 Klikłam w linki :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne rzeczy! Na pewno jest to dla mnie inspiracja do szukania nowych :*
    Obserwuje, mój blog ----> http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie przepadam za takimi kurtkami, to ta przypadła mi do gustu:)
    Obserwuję

    inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie przepadam za takimi kurtkami, to ta przypadła mi do gustu:)
    Obserwuję

    inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluza prezentuje się naprawdę świetnie! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakby niedokolorowali jednego pędzla hihi :P
    bluza meega mi się podoba :3 kolor jest hipnotyzujący :D
    fajnie, że jesteś zadowolona z paczki :) powodzenia w dalszej współpracy ;)
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak ja już mam ferie! :D Bardzo ładne rzeczy.
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi został niestety tylko tydzień ferii :( Bardzo fajne pędzelki, lecz kurtka nie w moim stylu ;(

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Banggood jest dość dobrą firmą, jeśli chodzi o te zagraniczne - przynajmniej tak słyszałam. Też chciałabym współpracować z jakąś firmą, ale dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Będę wdzięczna za każdą obserwację ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    Blond Dreamer - mój blog ZAPRASZAM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam tutaj:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. OO ja mam takie same pędzle i mi wytrwale służą ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy, a najbardziej spodobały mi się pędzle;)
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie dostałam od nich propozycje współpracy :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam ostatni tydzień ferii, świetne pędzle, idealne do blendowania cieni :D
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmmm pędzelki by mi się przydały.. :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O fajne rzeczy ;) nie znam tej firmy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry wpis, może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że jesteś zadowolona! Świetna bluza :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzle wyglądają bardzo fajnie :)
    Obserwuję:)
    http://emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna ta bluza,ale pędzle są piękne <3 sama muszę kupić nowe, moje nie są już pierwszej zwierzęcości :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna ta bluza! Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale wydaję się być nawet fajna!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa recenzja, a bluza jest naprawdę świetna ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Te pędzle wyglądają całkiem porządnie ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciemno-zielona bluza jest mega! Bardzo mi się spodobała :D

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sama składałam ostatnio u nich zamowienie. Wybórł padł akurat na pędzle aka Makeup Revolution mam nadzieję, że będę z nich zadowolona. Składjąc zamówienie miałam na oku właśnie tą kurtkę, nie wybrałem jej z racji tego, że mam już bardzo dużo kurtek na wiosnę.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy paczka długo do Ciebie szła? :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń