5 lut 2016

A LOT OF POSITIVE ENERGY

Hej ♥
Od kilku dni mam tyle pozytywnych myśli, że aż sama siebie zaskakuję. Nawet jak coś złego się wydarzy, to ja i tak z uśmiechem na twarzy potrafię sobie powiedzieć, że nic się nie stało i następnym razem pójdzie lepiej. Już dawno nie myślałam tak pozytywnie. Motywacja nigdzie nie ucieka, a wręcz odwrotnie, co raz więcej jej przybywa i bardzo się z tego cieszę. Wróciłam nawet do ćwiczeń i powiem Wam, że satysfakcja jest ogromna. Nie pamiętam kiedy byłam tak bardzo z siebie zadowolona.
Mój humor polepsza się z dnia na dzień, bo z każdym kolejnym dniem jest co raz bliżej ferii. To mnie chyba najbardziej trzyma przy nie straceniu zapału. Tym bardziej, że wyjeżdżam w góry i nie mogę się już doczekać! (jeśli chcecie fotorelację z mojego wyjazdu, to dajcie mi znać w komentarzach)
Wiem, że niektórzy z Was już skończyli ferie, albo są w połowie. Na szczęście wszystko jest dopiero przede mną i będę mogła w końcu trochę odpocząć. Niemniej jednak nadal zamierzam ćwiczyć i dojść do perfekcji. Jeśli jeszcze nie zaczęliście trenować, a chcielibyście, to naprawdę Was zachęcam. Na początku nie jest łatwo, tym bardziej jak komuś się nie chcę. Znam to, bo samo kiedyś uciekałam od tego, mówiąc sobie codziennie, że od jutra zacznę. A to jutro było każdego następnego dnia i tak by czas leciał w nieskończoność, ale w końcu doszłam do wniosku, że kiedyś muszę zacząć, bo uciekanie nic mi nie da. No i w końcu nadszedł ten dzień, w którym sobie powiedziałam, że trzeba zacząć coś robić. I tak jak powiedziałam, tak też zrobiłam. Liczę na to, że wytrwam i nie poddam się tak łatwo przy natłoku obowiązków.

 klik | klikklikklikklik

36 komentarzy:

  1. Ja też w myślę bardziej pozytywnie i mam trochę więcej odwagi niż w poprzednim roku.
    Ceny w zł: 28.06; 80.25; 88.16; 32.08; 116.39
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie teraz trwają i korzystam z nich pełną parą :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że patrzysz z uśmiechem na świat :) Zawsze powtarzam że motywacja to podstawa :)
    Obserwuję :) Będę wpadała częściej :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sportowy biustonosz jest cudowny*.*
    http://inspogirl.blogspot.com/
    oberwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ferie zaczynam za tydzień i też planuję ćwiczyć, żeby dojść do perfekcji :)
    Poklikałam + najbardziej spodobała mi się ta kurtka! Jest mega :D


    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też staram sie brac za ćwiczenia, wczoraj przebiegłam 12 km bez zatrzymania się! życiowy rekord haha'
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sportowy stanik :) Klikłam :*
    Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że masz motywację! Super zdjęcia :)
    ouurselves.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stanik jest świetny! Uwielbiam sportową bieliznę. Wybieram się na zakupy i porozglądam się za tym topem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również niedawno wróciłam do ćwiczeń i czuję się z tym świetnie :)
    Poklikałam!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne etui, ja jestem optymistką i myślę pozytywnie :)

    Pozdrawiam goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jaki śliczny case, ohh niesety ferie już za mna :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne zdjęcia! ♥
    Świetne rzeczy wybrałaś z Banggood, nie wiedziałam, że mają tam takie cuda ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Obserwuję i zapraszam:
    Mój blog♥
    Jeśli się spodoba również zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że powróciłaś do ćwiczeń. Ja też czekam na rozpoczęcie ferii :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie samo etui, jest świetne! Oby motywacja trzymała się ciebie jak najdłużej, powodzenia :*

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zaczynam zaczynam ferie w piątek^^
    Miałam kiedyś taki case ze Stitchem na starym telefonie c:
    Powodzenia w ćwiczeniach, obserwuję <3


    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywne myślenie to podstawa, śliczny sportowy zestaw :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę dalszego wytrwania w postanowieniu! :) I fajnie, że chciałas coś zmienić i nie poddajesz się :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia! Wierzę, że ci się uda <3 zamówię sobie tą czarną bluzkę w paski :)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie dopiero rozpoczęłam ferie ;) Uwielbiam te sportowe staniki z hm <3

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zaczynam trenować :) Powodzenia

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie takie posty :) właśnie szukam motywacji żeby zacząć się ruszać na wiosnę, ale jest ciężko :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja muszę w koncu zapisać się na siłownie :)
    Ten case jest świetny !

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja aktualnie korzystam z wolnego :D Wytrwałości w ćwiczeniach. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zaczęłam od zdrowego odżywiania, z ćwiczeniami trochę gorzej, ale mam nadzieję, że dam radę i nauczę się systematyczności i w tej dziedzinie ;) Życzę Ci wytrwałości w ćwiczeniach :D
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ćwiczę już prawie dwa lata i szczerze to pokochałam! Życzę Ci dużo wytrwałości! I jeszcze więcej motywacji :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi sie juz ferie powoli konczą, masakra.
    życze powodzenia i wytrwałosci w cwiczeniach, nie zniechęcaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Samo ćwiczenie daje nam tyle endorfin, że od razu ma się ochotę je powtórzyć, a trzeba tylko zacząć. Powodzenia w zagłębianiu się w tym uroczym uzależnieniu.
    Pozdrawiam, http://czekoladkkapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :)
    Zapraszam: http://wlasnymkrokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super jest ten biustonosz! Też zaczęłam w tym roku wiecej ćwiczyć, zdrowiej sie odżywiać i czuje sie z tym dobrze :D dzisiaj też ćwiczyłam i byłam z siebie dumna po treningu :)
    super blog obserwuje i zapraszam do mnie :*
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw sportowy :)

    zapraszam do siebie :) http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń