26 lut 2016

WINTER HOLIDAYS FULL OF ADVENTURES

Hej ♥
Nad początkiem tego posta myślałam już od kilku nocy i nadal nie mam pojęcia co w nim napisać. Czy opowiedzieć Wam co się ze mną stało, że tak długo nie pisałam, czy może po prostu przejść do mojego wyjazdu?
Ostatni dzień przed moim feriami (piątek) okazał się chyba jednym z najgorszych dni w moim życiu. I choć pisałam w poprzednim poście jak pozytywna energia ciągle mi towarzyszy, to uwierzcie, że w tym dniu moje pozytywne myślenie spadło do 0. Nie chcę opowiadać Wam dokładnie co się stało, bo nadal jest to trudna sytuacja, która nie daje mi do końca spokoju. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że byłam tak roztrzęsiona, że w zasadzie nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Trudno mi było się otrząsnąć, a miałam jeszcze przed sobą do napisania trudny sprawdzian z biologii.
Po całych tych nerwach związanych ze zdrowiem bliskiej mi osoby i stresem zaliczenia testu, potrzebowałam przerwy i odcięcia się od rzeczywistości. I tutaj z pomocą przyszedł wyjazd w góry, który w pewnym momencie też stanął pod wielkim znakiem zapytania, ale na szczęście udało nam się pojechać. Odzyskałam swoją równowagę i zregenerowałam siły. Zostawiłam bloga i wszystkie konta internetowe gdzieś za sobą. Mogłam spokojnie odpoczywać i spędzić ten czas z rodziną i znajomymi. A to było mi wtedy naprawdę potrzebne. Teraz znowu mam siłę i motywację do pisania postów. Wiem, że w ferie miałam nadrobić wszystkie zaległości, ale niestety wyszło jak wyszło. Mogę jedynie powiedzieć, że pomimo wszystkich przeciwności moje ferie się udały i zdążyłam odpocząć. Były dni, które poświęciłam na leniuchowanie, ale też takie, że całe dnie spędzałam aktywnie.
Podsumowując mój wyjazd - to naprawdę był udany. Kiedyś już Wam wspominałam, że uwielbiam sporty zimowe, dlatego bardzo się cieszę, że udało mi się w trakcie wyjazdu pojeździć. Pogoda naprawdę dopisała. Był dzień, w którym było tak gorąco, że po 15 minutach jazdy wszyscy byliśmy mokrzy, haha. Dużo przygód, dużo śmiechu. Zdjęć jest mało, bo tak jak mówiłam, chciałam odpocząć, a nie zmuszać się do robienia zdjęć. Na szczęście telefon miałam zawsze przy sobie, więc mogłam uwiecznić niektóre chwile. Wspomnienia z wyjazdu zostaną ze mną na bardzo długo, a doświadczenie, które zdobyłam przed swoim wyjazdem na pewno przyda się w przyszłości.

33 komentarze:

  1. szkoda, że nie wstawiłaś więcej zdjęć :/
    a właśnie, zapraszam do zimowego konkursu foto, może któreś z tych wybierzesz i nam wyślesz?
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki odpoczynek przydałby się każdemu z nas :) Chwila odcięcia od internetu, wszystkich problemów. :)
    Obserwuje :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takiego wypoczynku :)
    Obserwuję :) A ty? Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce na wypoczynek :D
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome blog, I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! ♥
    Świetne zdjęcia! ♥
    Super blog! ♥
    Obserwuję! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    Mój blog-KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że udało ci się pojechać! :) Mam nadzieję że wszystko wróci do normy :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że udało Ci sie odpocząć, piękne widoki!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja chce znów w góry ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Szkoda ,że ja w tym roku nie miałam okazji pojeździć na nartach.
    Świetny post :* Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci takiego wyjazdu *_*
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam jeździć w góry, powietrze świeże i piękne widoki, czego chcieć więcej :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Fajnie, że ciekawie spędziłaś swoje ferie :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia. Dobrze, że zregenerowałaś siły i odpoczęłaś. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki cudne, świetnie je uchwyciłaś na zdjęciach! Zazdroszczę :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com w szczególności na nowego posta allifee.blogspot.com/2016/02/sophisticated-bras.html :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam góry,a twoje zdjęcia po prostu super :D a teraz niestety koniec ferii i szara rzeczywistość :(
    Pozdrawiam
    xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Ja też bardzo lubię jeździć w góry ;)

    zapraszam do siebie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. So beautiful photos <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ś W I E T N E ! : - ) ) Pozdrawiam i zapraszam na :
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjęcia! Uwielbiam górskie widoki! Mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ważniejszy jest porządny odpoczynek niż nadrabianie zaległości w internetach. Fajnie, że wyjazd się udał :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, dobrze jest czasem tak oderwać się od codziennej rutyny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez kiedyś byłam w takim stanie roztrzesienia i musiałam normalnie przejść dzień w szkole- mi to wtedy pomogło skierowałam myśli na inne tory i nie byłam tak roztrzęsiona ale nie miałam wtedy sprawdzianu , grunt ze udało ci sie przetrwać ten dzień ;-)
    Piękne widoki zazdroszczę bo ja nigdy na nartach nie byłam na serio ;-)
    Obserwujemy ??Ty zacznij a ja sie zrewanżuje ;-)
    Pozdrawiam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo, marzy mi się taki wyjazd. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia i powodzenia życzę w powrocie w 100% na bloga :* :*
    Serdecznie zapraszam w wolnej chwili do mnie na bloga :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia i powodzenia życzę w powrocie w 100% na bloga :* :*
    Serdecznie zapraszam w wolnej chwili do mnie na bloga :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń