20 mar 2016

SUNNY MORNINGS

Hej ♥
Nie mogę uwierzyć, że już jutro powitamy oficjalnie wiosnę. 21 marca to dzień, w którym niezależnie od pogody, na każdej buzi zagości uśmiech, bo każdy z nas wie, że już niedługo temperatura będzie rosła, a słońce zacznie nam towarzyszyć co raz częściej. To właśnie od tego momentu, wszystko stopniowo powróci do życia.
Pojawią się pierwsze kwiaty, drzewa zaczną kwitnąć.
Najbardziej lubię słoneczne poranki, które od kwietnia pojawiają się już najczęściej. Przyjemnie jest wstać rano, zobaczyć jak świeci słońce i posłuchać jak ptaki śpiewają. Mam wrażenie, że od razu lepiej idzie się do szkoły. Po zimowym okresie, kiedy przez większość czasu było ciemno, strasznie mi tego brakuje.
Wiosna to nie tylko czas powrotu do stanu sprzed zimy, ale też powrót do rozwoju bloga. Wiadomo, że trudniej jest zrobić dobre zdjęcia, gdy jest słabe światło, a czasami jest nam też zimno, bo pogoda nie zawsze rozpieszcza. W dodatku można co raz więcej dodawać postów fotograficznych. Zdjęcia wiosenne to zdecydowanie moje ulubione!
Ostatnio udało mi się kupić kilka perełek i myślę, że będą się świetnie nadawały do wiosennych stylizacji. Wraz z nadchodzącą wiosną, zamierzam zacząć dodawać więcej postów związanych z modą i kosmetykami. Chcę, żeby mój blog się rozwijał, dlatego tematyka zostanie poszerzona. Mam już nawet kilka pomysłów, ale muszą one chwilę poczekać na swoją realizację.
snapchat: dfbloog


52 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Nie mogę doczekać się kolejnych postów i życzę powodzenia! Również uwielbiam wiosnę :)
    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty! U mnie już wiosenna pogoda jak w Polsce więc nie narzekam haha

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne zdjęcia
    http://sickkride.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, lepiej jest wstawać wiosną niż zimą, od razu lepiej się czuję gdy widzę słońce za oknem, aż chce się coś kreatywnego zrobić. Wiosna jest moją ulubioną porą roku, uwielbiam patrzeć, kiedy wszystko budzi się do życia. Co do nauki, w okresie zimowym moje stopnie są zazwyczaj gorsze niż w czasie wiosny. Dlaczego? Może to wynikać z mojej niechęci do nauki podczas widniejącego za oknem deszczu, śniegu itp. Jakoś inaczej jest zabrać się za naukę o 17 wiosną, a zimą. Lepiej mi się uczy, kiedy jest jasno.
    Bardzo fajny luźny post, bardzo lubię takie notki.
    Pozdrawiam niecierpliwie czekając na dodatnie temperatury :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem wielbicielką wiosny, lecz zimy, ale jak wygląda tak ta pora roku jak we Wrocławiu w tym roku to aż przykro patrzeć... Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny, i szczerze mówiąc bardzo się cieszę!
    Piękne zdjęcia ♥
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę niby oficjalnie już dziś jest wiosna, ale co do pogody to nie jest ona rewelacyjna :(
    Zimno jak cholera :(
    Bardzo śliczną masz bluzę, bardzo mi się podoba ;**
    Ps. może wspólna obserwacja ? :* zaczniesz ?:*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo przypadła mi do gustu :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię wiosenne poranki, aż chce się żyć i ma się masę siły do działania! łatwiej się z łóżka wstaje :)
    pozdrawiam, katycloset
    kasty-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać słoneczka :) ładnie wyglądasz, podoba mi się bluza :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna trochę jako nie wiosna, ale nie ma co narzekać. Wiadomo, że zawsze lepiej się czujesz, gdy zrzucisz te grubaśne kurtki, ale za szybko obawiam się, że to się nie stanie :/
    Ładniutkie zdjęcia i masz naprawdę niesamowity kolor oczu ^^ Zazdroszczę :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty masz piękne oczy! ;) A na nadejście takiej prawdziwej wiosny to już chyba wszyscy czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już całą wiosnę czekałam na wiosnę, więc teraz z niecierpliwością czekam na lekkie wiosenne powiewy wiatru i cieplejsze dni.

    Zapraszam do mnie
    http://natalia-krawczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i kurtka, pomimo nieoczywistego połączenia, wyszły razem na zdjeciach całkiem, całkiem. :) Bardzo przypadła mi do gustu bluza którą wybrałaś :)

    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej w końcu wiosna jak ja uwielbiam ten czas gdy wszystko pobudza się do życia! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham wiosnę właśnie dlatego, że wtedy wszystko budzi się do życia jednak nie mogę się doczekać lata... Ciepła, plaży i urlopu... :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na mnie mega wpływa pogoda i ostatnio też o tym pisałam:

    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mimo wszystko dużo bardziej lubię zimę. Kocham śnieg spadający na ziemię. Kocham każdą śnieżynkę z osobna. Uwielbiam zimowe krajobrazy, sporty, wszystko. Jednak masz rację to wiosną wszystko budzi się do życia (oprócz mnie :p )
    Fajna stylizacja, podoba mi się.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo cieszę się z nadejścia wiosny :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie mogę uwierzyć, że już mamy wiosnę! Dopiero co świętowaliśmy Nowy Rok! Ślicznie wyglądasz :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  24. sloneczne poranki to cos niesamowitego, docenianego dopiero w zime :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna kurtka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i masz naprawdę ładne oczy! ^^
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wiosnę, wszystko się budzi do życia :) i najważniejsze że w końcu częściej będzie wychodziło słońce :) Śliczne zdjęcia.

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny post !
    madame-victoria.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham słoneczne poranki od razu mam lepszy humor :) teraz są już takie coraz częściej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już czekam z niecierpliwością na cieplejsze dni :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Super spodnie :) Cieszę się bardzo,że już wiosna,ale pogoda mogłaby być lepsza xD Ogółem to teraz czekam na lato,więc jak widać nie dogodzi się xD :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba każdy już jest spragniony słońca i ciepłych dni :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia cudowne. Sama czekam aż się ociepli,i chociaż znikła czerń budząc się o szóstej rano do szkoły.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała stylizacja i piękne zdjęcia :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiosna jest zdecydowanie moja ulubioną porą roku! Lubie ją za odpowiednią temperaturę i za to, że dzięki niej wszystko budzi się do życia i nabiera barw. Ładne zdjęcia :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są cudowne.
    Też bardzo się cieszę, że już wiosna. Nareszcie mogłam wsiąść na rower i zrobić przejażdżkę. Tylko gorzej z moją kondycją z przed lata. Ale pracuję nad tym :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej twój wygląd bloga jest cudowny, zakochałam się *0* przejrzysty ale z klasą, pobierałaś szablon czy ktoś Ci robił ? :)
    Ja też postanowiłam poszerzyć tematykę mojego bloga i nie żałuję :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też uwielbiam wiosnę i mega się cieszę, że w końcu robi się coraz cieplej! :)
    Śliczne butki!
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna stylizacja, wyszłaś rewelacyjnie :)
    aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz ślicznie! :) tak się cieszę, że jest coraz cieplej!! :D

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń