WIOSNA - CZAS ZMIAN

Dzisiejsze zdjęcia wyszły dość spontanicznie. Gdy rano wstałam i zobaczyłam, że na dworze jest 20 stopni, to po prostu nie mogłam się oprzeć i musiałam w końcu wyjść na zdjęcia i przygotować jakiś outfit. Zauważyłam, że odkąd bloguję, mój gust całkowicie się zmienił.
Lubię zupełnie inne rzeczy i żebym coś kupiła w sklepie, musi mi się dana rzecz bardzo spodobać. Koszula z dzisiejszych zdjęć zupełnie różni się od stylu, który miałam kiedyś. Jeszcze kilka lat temu za nic w świecie bym jej nie kupiła, a dzisiaj jestem w niej zakochana! Jest bardzo przewiewna przez co idealnie nada się na wiosnę i lato, a białe spodnie to takie moje must have na upalne dni.
Może część z Was zauważyła zmianę w wyglądzie, część może nie, ale w każdym razie nie mam okularów. Wiosna sprawiła, że postanowiłam coś w sobie zmienić i akurat wypadło na nie. Wyglądam nieco inaczej, ale efekt generalnie mi się podoba. Kwestia przyzwyczajenia.
Wearing:
stradivarius pants
stradivarius shirt
no name shoes

 klik | klik | klik | klik | klik

28 komentarzy:

  1. Wyglądasz super! ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) Bluzka jest genialna <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, a zwłaszcza bluzka. :D
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia naprawdę śliczne!
    Obserwuję zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie się zmieniają ;) Pięknie wyglądasz!

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja! :)
    Bluzka jest wprost wyjątkowa.
    Obserwuje, Twój blog jest taki śliczny! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spontaniczne zdjęcia zazwyczaj wychodzą najlepiej! Sama, gdy widzę rano, że na dworze jest cieplutko aż chcę wyjść na zdjęcia. Niestety z moim "fotografem" umówienie się w ten sam dzień jest mało możliwe i często taka pogoda mi przepada. Również zauważyłam, ze mój styl bardzo zmienił się przez blogowanie. Zdjęcia są bardzo ładne a co do Twojej zmiany, od razu ja zobaczyłam!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio dużo osób wprowadza zmiany nie wiem czy jest to związane tylko i wyłącznie z nadchodzącą wiosną. Ale to dobre. Zmiany są bardzo dobre. Nie wiem czemu niektórzy tak się ich boją. Ja nie mogę doczekać się dużej zmiany, która szykuje się u mnie już za niespełna miesiąc. :D
    Bardzo ładnie ci w takiej lekkiej, zwiewnej stylizacji <3 Tak typowo wiosenny look. Ja miałam w planach jutro wybrać się w plener. Niestety pogada znów funduje nam jazdę bez trzymali. Moi mili jutro dojeżdża pociąg Ulewa Everywhere. :(

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprowadziłaś zmiany na lepsze :)
    Wiosna to idealny czas na zmiany! Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany są czasami potrzebne, zdjęcia wyszły bardzo ładnie.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz bez okularów:) Białe spodnie uwielbiam i muszę zaopatrzyć się w jakieś!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, jednak to chyba nie mój styl ;)
    Pamiętam jak jeszcze rok temu ubierałam się w całkiem inne rzeczy niż teraz haha.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka♥

    http://jestemdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja, ale chyba nie do końca jest to mój styl:)
    Białe spodnie to absolutne must have, ale nigdzie nie mogę znaleźć dla siebie jakiś; poza tym musze zrzucić parę kilogramów hehe :)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja - zdecydowanie wiosenna.
    Muszę jeszcze napisać że bardzo spodobał mi się nagłówek na twoim blogu :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja. Bardzo spodobała mi się ta bluzka. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie wyglądasz! Tak lekko i dziewczęco ;3 Świetna bluzeczka. Spontaniczne zdjęcia są najlepsze i pięknie wychodzą.

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  18. Spontanicznie i bardzo ładnie! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy z czasem coś w sobie zmienia. Czy to odrzuca okulary, czy zmienia swój gust modowy. Ja zmieniłam gust i to o prawie 180 stopni!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami zmiany się przydają! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  21. Sądzę że chyba lepiej Ci w tych okularkach

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna bluzka :) Poklikałam :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super koszulka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna bluzka i super zdjęcia ! :)
    zapraszam do mnie
    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja jest naprawdę urocza! :)
    Urzekła mnie pastelowa bluzka <3 Obłędna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger