WIELKI POWRÓT!

Nie było mnie tutaj tak długo, że już po części zapomniałam jakie to szczęście móc dla Was pisać. Nie mam zamiaru mówić, że nie było mniej tutaj przez szkołę, bo tak nie było, choć na pewno się to przyczyniło. Moja nieobecność głównie była spowodowana chęcią odcięcia się od Internetu i chwilą odpoczynku. Przez ten czas bardzo dużo się zmieniło!
Jedną z najważniejszych rzeczy jest to, że jestem już 18-latką! Kto by pomyślał, że tak szybko zleci czas.. Jeszcze pamiętam jak rok temu pisałam post i mówiłam, że kończę 17 lat. A teraz mam już 18. W związku z tym ważnym dniem obiecałam sobie, że poświęcę więcej czasu sobie i blogowi, bo jednak tutaj jest miejsce, do którego lubię wracać. I od momentu założenia coś mnie ciągnie do pisania dla Was, a na pewno część z Was wie, jak trudno jest to przezwyciężyć.
Sporo zmian nastąpiło również w sprzęcie fotograficznym, którym wykonywałam dotychczas zdjęcia. Mój stary aparat został zastąpiony nowym Canonem 700D. Moim zdaniem różnica jest ogromna, a ponieważ nowy aparat był moim marzeniem, to akurat udało mi się je spełnić przy okazji mojej 18. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli w spełnieniu tego marzenia. Na pewno nigdy tego nie zapomnę. Co do aparatu to dopiero się przyzwyczajam, ale myślę, że szybko go rozpracuje. A dzisiejsze zdjęcia są zrobione właśnie nim.
Design mojego bloga zmieniał się ostatnio przynajmniej raz w tygodniu. Wiem i przepraszam za to, ale znalezienie tego idealnego w moim przypadku graniczy z cudem. Myślę, że obecny zostanie na dłużej, bo wszystko jest "poukładane" tak jak chciałam.
A w najbliższym poście będziecie mogli dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, bo planuję zrobić post z faktami o mnie. Nigdy jeszcze czegoś takiego nie było, a przecież ważne jest to, żebyście wiedzieli o mnie nieco więcej!
A jak tam u Was?

39 komentarzy:

  1. o matko! :o cudowne robisz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze, Pani dorosła ;)
    Piękne zdjęcia.
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś każdemu przyda się taka chwila przerwy :) Spóźnione ale sto lat! :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły prezent sobie sprawiłaś, robi rewelacyjne zdjęcia:)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że powróciłaś do blogowania! Życzę powodzenia w dalszym pisaniu i wytrwałości! Pięknie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wróciłam do blogowania po dłuższej przerwie, jednak pod nowym adresem, więc zapraszam do siebie ;)
    A zdjęcia naprawdę super! Zmiana aparatu to jest także moje małe marzenie ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Bardzo letnie i aż ma się ochotę wyjść na dwór :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że nie porzuciłaś tego na zawsze. Blogowanie to naprawdę świetna sprawa. Można poznać tu naprawdę niezwykłych ludzi :)
    Obserwuję i czekam na fakty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Też by mi się przydał nowy aparat...


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze że zrobiłaś sobie taką przewrwę :)
    Super zdjęcia!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia, dobrze, że wróciłaś :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne i prześliczne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka przerwa każdemu wyjdzie na dobre ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie warto pisać, kiedy się nie ma weny - sama jestem tego doskonałym przykładem, bo wracam po dwóch miesiącach:) zazdroszczę lustrzanki, piękne zdjęcia! nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ! a nowy design też bardzo ładny ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjecia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że wróciłaś :) Świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kwiaty! Słyszałam, że Canony robią bardzo dobrej jakości zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że wracasz do blogowania! <3
    Znów będzie miło czytać Twoje posty i oglądać zdjęcia.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie wszystkiego najlepszego! Życzę powodzenia po tej przerwie! Piękne zdjęcia! <3

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdemu czasem należy się chwila odpoczynku ;) Fajnie, że wracasz!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! Fajnie, że masz nowy aparat i fajnie, że wracasz do pisania! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjecia, fajnie że znowu będziesz blogować ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. też niedawno wróciłam do blogowania, więc doskonale rozumiem, jak to jest przypomnieć sobie to niezwykłe uczucie towarzyszące tworzeniu czegoś z sensem dla kogoś, kto zechce to przeczytać :).
    A co do posta z informacjami o tobie to jestem jak najbardziej za :). Lubię takie wpisy :3.
    przepiękne zdjęcia *.*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Nikomu jeszcze przerwa w swojej pasji nie zaszkodziła (bo myślę, że można to nazwać pasją) :D Świetne zdjęcia i przy okazji zapewne spóźnionego wszystkiego najlepszego! Zazdroszczę aparatu, chociaż właśnie poznałam lepszą stronę w moim sprzęciku :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Adore this post so much
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudowne zdjęcia , pięknie to robisz.
    Każdy zasługuję na przerwę
    Zapraszam : http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia! Ty je robiłaś?
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger