IN THE RIGHT PLACE

Hej ♥ Oceny już powystawiane, próbne matury i egzaminy zaliczone, więc w końcu mogę poświęcić czas wszystkim pozostałym rzeczom. Ten tydzień był strasznie ciężki, ale na szczęście już minął i od teraz mam nieoficjalnie wakacje. Po kilku męczących dniach znów mogłam wyjść z aparatem i nadrobić ten stracony czas.
Sprawiło mi to ogromne szczęście, a co do mojego aparatu to jestem mega zadowolona! Chyba nie mogłam sobie lepszego wymarzyć. Wczoraj, po raz pierwszy od dłuższego czasu, miałam wolną niedzielę, dlatego wybrałam się na małą wycieczkę w okolice Kazimierza Dolnego. Wszystkie zdjęcia z tego posta są właśnie z tamtego terenu. Po zdjęciach koniecznie musieliśmy zajść na lody i kawę. Jak na niedziele, których nie lubię, to ta naprawdę była udana.
Przechodząc teraz do tematu posta, to ostatnio obiecałam, że napiszę o sobie kilka faktów, dzięki którym będziecie mogli dowiedzieć się o mnie czegoś nowego. Dlatego już więcej nie przedłużam.
• Uwielbiam podróże, mogłabym co tydzień gdzieś wyjeżdżać.
• Nie mam drugiego imienia.
• Szybko się przywiązuję.
• Na początku blogowania nie wyobrażałam sobie siebie przed aparatem, a teraz jest to coś normalnego.
• Czasami jestem strasznie leniwa.
• Nie lubię herbaty, a jeśli piję kawę to tylko mrożoną.
• Podobają mi się niektóre tatuaże, ale sama nigdy go nie zrobię.
• Potrafię słuchać jedną piosenkę cały dzień.
• Strasznie nie lubię jak ktoś się spóźnia.
• Jestem uzależniona od kupowania butów. Pierwsze co robię jak wchodzę do sklepu to patrzę właśnie na nie.
• Nigdy nie mogę być zadowolona ze swoich włosów. Chciałabym mieć albo idealnie proste albo kręcone.
• Uwielbiam Kraków, choć jestem tam bardzo rzadko, to i tak mam sentyment do tego miasta.
• Nie podążam za trendami. Noszę to co mi się podoba i to w czym czuję się dobrze.
• Nie mam ulubionego gatunki muzyki.
• Czasem zdarza mi się odpuścić w momencie, gdy jestem bardzo blisko celu.

Wearing:
bershka t-shirt
bershka pants
adidas shoes

23 komentarze:

  1. Ja także nie wyobrażałam sobie siebie przed aparatem. Marzy mi się ta lustrzanka <3

    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i ładne zdjęcia:)

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki plus rowniez nie mam swojego ulubionego gatunku muzyki :)

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) i wiele punktów zgadza się ze mną :) też nie noszę tego co modne tylko to co lubie i w czym czuję się wygodnie :) pozdrawiam Cię i obserwuje! :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taki problem z włosami, haha :D
    Śliczne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne zdjęcia! Widzę, że mamy ze sobą trochę wspólnego. W szczególności podpisuję się pod 1, 7, 12 i 15 :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a taki deser jak na ostatnim zdjęciu sama muszę przygotować :D
    Ciekawe fakty, też uwielbiam podróżować :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez nie lubię jak ktoś się spóźnia :D Ładne zdjęcia!
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia rzecz, chyba najgorsza, ale nie mogę krytykować, bo sama mam tak niesowicie często. Gdy już coś osiągnę, gdy trzymam to w ręce pozwalam aby roztrzaskało się to o ziemię. Nie jest to zbyt pozytywna cecha i wciąż mam nadzieję, że kiedyś uda się ją wyplenić ^^ Bardzo podobają mi się twoje spodenki, uwielbiam militarny styl :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post i śliczne zdjęcia ;)
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój blog i styl pisania- dlatego obserwuję! :)
    U mnie walka o oceny cały czas trwa, więc mój wolny czas nadal składa się z książek i zeszytów. Niedziela to dla mnie taki leniwy, wolny dzień. Nigdy się nie umawiam z nikim na ten dzień, bo wiem, że i tak odwołam wszystko:D Mamy bardzo wiele wspólnego!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku śliczne zdjęcia, masz cudowne włosy! <3

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są cudowne, wyglądasz ślicznie!
    Hahah i narobiłaś mi smaka na lody
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe fakty, mogę nawet powiedzieć, że część zgadza się ze mną!
    I super zdjęcia, a to ostatnie: Mmm, aż mi ślinka poleciała :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, ja dzisiaj mam radę, i w szkole pojawię się tylko w środę oddać szawke (bo kończę już gimnazjum) i w piątek na zakończeniu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też często odpuszczam gdy jestem juz coraz bliżej celu. To takie denerwujące ;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kochamy podróże, pięknie wyglądasz! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na post, z większością faktów się utożsamiam :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! Tęż potrafię słuchać jednej piosenki cały dzień, jednakże po jakimś czasie mam jej już dosyć :')

    Faustii

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim ostatnim uzależnieniem też są buty, haha :D Udanych wakacji! Śliczne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger