LATO CZAS ZACZĄĆ!

Hej kochani! ♥
Od dzisiaj wracam tutaj na 200%! Rok szkolny zaliczony, więc nareszcie mogę swój wolny czas poświęcić sobie i swoim znajomym. Długo wyczekiwane wakacje w końcu nastały i możemy cieszyć się wolnym przez najbliższe 2 miesiące.
Od kilku dni są tak straszne upały, że aż ciężko jest funkcjonować, ale przecież tego chcieliśmy, prawda? Idealnym rozwiązaniem jest tutaj woda z owocami! Do tego kilka kostek lodu i można przetrwać każdy upał! Moim faworytem są tutaj zdecydowanie pomarańcze. A dołączając do tego ciekawą książkę, to można powiedzieć, że jest to idealne połączenie. Na pewno na najbliższe kilka dni się sprawdzi. Dzisiejszy post jest nieco luźniejszy, ponieważ chciałabym, abyście napisali mi o swoich planach na wakacje. Dawno już nie czytałam co u Was, dlatego myślę, że to dobry pomysł. Jeśli macie też do mnie jakieś pytania, możecie zadawać je w komentarzach, a ja postaram się na nie odpowiedzieć :)

26 komentarzy:

  1. Coo ja tam widzę?! Regina Brett <3 Zrób posta o swoich planach wakacyjnych!
    Ja właśnie wpisuję dziś wszystko w kalendarz :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, takie napoje to najlepsze rozwiązanie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo zgadzam się z komentarzem, żebyś zrobiła posta o swoich planach wakacyjnych :D
    Ja zostaję w domu w tym roku...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że czytasz jedną z moich ulubionych książek ;D Dla mnie woda z cytryną to zbawienie z nieba na takie upalne dni.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Regina <3
    Jakie cudowne zdjęcia *_*
    Ja tez postanowiłam oddać się blogowi w 200% ale te ciągłe wypady ze znajomymi (tak wiem że dopiero 3 dni wakacji haha) <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj już na szczęście jest znacznie chłodniej. O tak, ja również cieszę się, że wakacje! Ja planuję nadrobić wszystkie zaległości w książkach, filmach i serialach. :) Świetne zdjęcia, ostatnio dostałam ,,Jesteś cudem'' i mam zamiar zabrać się za nią. ;) Udanych wakacji! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nic ciekawego nie zaplanowałam, więc trochę poleniuchuje :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% najlepszy napój na upały !
    zapraszam do mnie :)
    http://nanann5102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również polecam napoje z owocami i kostką lodu! Moje wakacje będą pracowite ale również mam zaplanowany wyjazd nad morze i chcę spędzić miło czas z bliski bo teraz czeka mnie maturalna klasa! Piękny blog! Zapraszam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny ten kubek, strasznie mi się takowe podobają! Gdzie można taki znaleźć? Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się go akurat udało kupić w zwykłym sklepie spożywczym :)

      Usuń
  11. Najlepsze książki!
    Ja zamierzam w końcu spędzić trochę czasu z chłopakiem:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy sposób na upały, a ten kubek to po prostu super! :)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym wypiła taki napój ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyglądają cudownie! Bardzo podoba mi się ten kubek, dużo ich ostatnio. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie przeczytam o wakacyjnych planach!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na wakacje jadę do cioci do Berlina, chcę wykorzystać te wakacje jak tylko mi się to uda, ponieważ wiem, że znów będę musiała na nie czekać 10 miesięcy!
    Też miałam bardzo dużą przerwę od bloga, właśnie wróciłam i cieszę się, że od nowego roku mogę sobie wszystko na nowo poukładać ♥
    Cudowne zdjęcia!!! Czy ja widzę tam książeczkę "Jesteś cudem"? Też ją mam i nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać!
    Blog bardzo mi się podoba i zostaję na dłużej!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Woda z różnymi owocami to najlepsza opcja na upalne dni! :)
    Pozdrawiam!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, a kubek jest genialny! Już od paru dni "poluję" na taki, który będzie mi się podobał, ale niestety nie udaje mi się. Życzę miłych wakacji :)
    Ps: Ja również zaczęłam nadrabiać swoje czytelnictwo, ponieważ w roku szkolnym nie miałam zupełnie na to czasu :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak orzeźwiająca lemoniadka... ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne takie napoje :) Ja z moim chłopakiem spędzam wakacje w Polsce, organizujemy też wyjazdy ze znajomymi pod namiot :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wode z owocami, szczególnie z arbuzem :D Świetny post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. oOOO woda z owocami pyyycha i te zdjęcia sa takie słodziutkie jejku <3
    Zapraszam cię do mnie :* http://patrycja--bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mm uwielbiam taką wode :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo uwielbiam takie lemoniadki *.* Najlepsze na gorące dni

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger