19 cze 2016

WALKA MYŚLI, CZYLI O TYM KIM TAK NAPRAWDĘ JESTEM

Hej ♥ 
Czytając ostatnio post pewnej blogerki dotarło do mnie, że w tej zagmatwanej codzienności gubimy gdzieś własnych siebie. Uświadomiłam sobie jak szybko w ciągu kilku minut potrafimy zmienić swój humor przez inne osoby i jak trudno jest potem odzyskać go z powrotem. Zaskakujące jest to,
że wiemy, że ludzie zawodzą, ale gdy zostaniemy okłamani, dalej wywołuje to w nas złość, uczucie bólu, straty. Mówiąc, że gubimy siebie, mam na myśli też to, że często zachowujemy się tak jak inni chcieliby, żebyśmy się zachowywali. Mimo tego, że wmawiamy sobie, że jesteśmy sobą, to i tak niewiele osób naprawdę tym sobą jest. Często udajemy w szkole, bo chcemy, aby inni nie zauważyli jakiejś zmiany, tego, że czymś się wyróżniamy. A po powrocie do domu, jesteśmy zupełnie inni. Przez 18 lat swojego życia nauczyłam się jednego - w życiu nie chodzi o to, żeby spełniać czyjeś oczekiwania i być takim jak chcą inni. Jeśli nie potrafią nas zaakceptować to widocznie nie byli nam pisani. Każdy ma swoją własną drogę, którą powinien podążać i nie schodzić z niej tylko ze względu na "przyjaciół". Uważam, że do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem i nie patrzeć na innych. Zadajmy sobie wszyscy pytanie: "Kim tak naprawdę jestem?" Odpowiedź na pewno jest prosta, tylko może nie wszyscy chcą ją przyjąć do wiadomości.

40 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ten zestaw jest boski!:)

    Mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację z tym, że do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem i nie patrzeć na innych.
    Świetne zdjęcia jak i blog :) pozdrawiam <3

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica rewelacyjna, musze taką mieć!!<3 :D Bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham conversy, mam 7 par haha :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! <3
    Wiem coś o tym, często poprzez inne osoby nie potrafimy być sobą, gubimy własną siebie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, znajomi wywierają na nas wielki wpływ, często ludzie narzucają nam jacy mamy być, przez relacje z nimi tracimy humor, a powinniśmy popatrzeć na to z dystansem ;) super zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post
    Nasi przyjaciele wiedzą o nas czasami więcej niż my sami o sobie, mają na nas wielki wpływ
    Śliczne zdjęcia
    Piękny blog
    Cudownie wyglądasz
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie, zaobserwować jak się spodoba :) oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety to prawda, nasze otocznie wpływa na nasze zachowanie. Dlatego dobrze w pewnym momencie się zastanowić czy na pewno jesteśmy szczerzy ze sobą i z innymi czy po prostu naśladujemy zachowania innych. Najważniejsze żebyśmy byli zadowoleni sami z siebie, a jeśli innym coś nie pasuje to to już nie nasz problem.

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś właśnie u mnie tak było, jednak teraz jestem po prostu sobą i nie pozwalam, aby ktoś narzucał mi swoje zdanie do tego jaka powinnam być.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :*
    Ostatnimi czasy strasznie spodobały mi się takie proste spódnice z guzikami. W dodatku są bardzo uniwersalne i tak na prawdę wszystko do nich pasuje. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/sukienka-hiszpanka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja spódnica! Ponadto, urzekł mnie wygląd Twojego bloga, gdyż jestem nadal początkująca i podziwiam tak przejrzyste blogi. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja spódnica! Ponadto, urzekł mnie wygląd Twojego bloga, gdyż jestem nadal początkująca i podziwiam tak przejrzyste blogi. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i spódnica :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie ulegam wspływom innych. Jednak był czas kiedy pokłóciłam się z moją przyjaciółką. Byłam trochę przybita i nie był to mój najlepszy czas. I wtedy ulegałam takim wpływom i powiem, ze źle na tym wyszłam. Jednak potem doszłam do siebie i 'stanęłam na nogi'. Teraz jest już dobrze pomiędzy nami jak i nikt nie ma na mnie wpływu :D
    Mogłabym prosić o kliknięcie w 2 linki w nowym poście u mnie? Z góry dziękuję!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci,że po przeczytaniu tego posta mogę tylko napisać tyle,że nie warto zadawać się z każdym ,szukać jakiejś próżnej popularności szkolnej,co często my - jako młodzież robimy. Najważniejsze być sobą,nie udawać nikogo ,ci którzy nas polubią i zaakceptują powinni być dla nas priorytetem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mądre wpisy. <3
    Zdjęcia są śliczne *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie należy podporządkowywać się innym. Nadal się tego uczę.
    Warto być sobą, działać według własnych przekonań. Robić to, co nam w duszy gra :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa spódnica! Śliczna :)

    www.erganne.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. krótki, ale jak dla mnie idealnie napisany post. Na temat. Motywujący i treściwy. oby więcej takich postów. Myślę, ze nigdy do końca nie nauczymy się być sobą, bo tak naprawdę będzie w nas cały czas cząstka, która będzie nam kazała zwracać uwagę na innych, na to co oni myślą itd. świadomość, że się zawiedziemy jest z nami, a mimo to nadal mamy nadzieję, a potem rozczarowanie. Racja. :) fajna stylizacja :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko też teraz wiedzieć czego tak naprawdę się chce. Bo po latach dążenia do czegoś okazuje się, że wcale tego nie chcieliśmy, że osiągnęliśmy czyjeś marzenia a nie swoje. Ludzie budzą się z tym odkryciem po wielu latach ciężkiej pracy i muszą zaczynać wszystko od nowa. Ja nie chcę spełniać marzeń innych i być przez nich sterowana, dlatego sto razy myślę zanim podejmuje ważne decyzje.

    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. dystans to podstawa ! Śliczna stylizacja <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba żyć po swojemu, w tym się z Tobą zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look ;)
    masz bardzo fajny gust :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :) Najważniejsze, żeby nie zmieniać się pod wpływem pewnych ludzi. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nie odparte wrażenie, że teraz większość ludzi ma dwie twarze, bo w końcu nie bez powodu mówi się: 7 bilion people, 14 bilion faces.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie staram się nie gubić tej prawdziwej "JA". Zgadzam się z Tobą, jeżeli ludzie chcą nas zmieniać i nas nie akceptują takimi, jakimi jesteśmy nie powinniśmy zostawać przy nich.
    Świetna stylizacja i cudowny wygląd bloga!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądry post.
    Mam pytanie. W czym przerabiasz zdjęcia?
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z każdym słowem, który napisałaś. Staram się iść własną drogą i robić to, na co JA mam ochotę, podejmować MOJE decyzje. Najważniejsze to być wierną sobie! Pamiętajcie o tym! Jesteście warte dużo więcej niż się Wam wydaje. ;)
    http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Narobiłaś mi ochoty na białe Conversy! :3

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdanie idealnie podsumowuje całość!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna spódnica ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobre słowa! :) Ci którzy nas zranili, obrazili czy odeszli najwyraźniej nie byli nam pisani. Ważne, by pozostawać w zgodzie ze sobą :)) Bardzo pozytywnie! Zaczynam obserwować :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze Ci w tej spódniczce! Paski sprawiają wrażenie jakby była ona na szelkach :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko jest dobrze napisane i szczerze zgadzam się ze wszystkim! Też ładne ubrania masz na sobie :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna spódnica, bardzo życiowy i przemyślany post.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    Zapraszam! http://xooxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń