9 lip 2016

DIFFICULT ROADS OFTEN LEAD TO BEAUTIFUL DESTINATIONS

Hej ♥ Jak pewnie większość z Was wie (lub też nie, bo jesteście tutaj od niedawna) uwielbiam dalekie podróże i różnego rodzaju krótkie wycieczki. W poście o wakacyjnych planach wspominałam, że mam zamiar w takich wyjazdach brać udział jak najczęściej, dlatego już wczoraj wykorzystałam wolną chwilę, aby wybrać się do Kazimierza Dolnego na mały spacer.
W tym miasteczku nigdy nie brakuje ludzi, dlatego i tym razem było ich dość sporo. A biorąc pod uwagę, że to był piątek, kolejki w pobliskich kawiarniach też nie były małe. Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka zdjęć właśnie stamtąd. To urokliwe miasteczko cieszy się ogromną popularnością, dlatego będąc niedaleko na pewno warto je zobaczyć!

48 komentarzy:

  1. Również lubię dalekie i pełne nowych przygód podróże, lecz do wyjątkowych turystów nie należę. Zdjęcia przecudowne! Uwielbiam takie, na których widać zieleń i rośliny! :* cudowny post!

    Pozdrawiam cię cieplutko i zapraszam na mojego bloga: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce, muszę się tam kiedyś wybrać :) też lubię wycieczki.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię długie podróże:) Piękne miejsce.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam podróże, a Lazimierz Dolny wygląd prześlicznie i interesująco :)
    marzy mi się podóżowanie po Polsce :)
    pozdrawiam z manchesteru
    http://marlena-parr.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham podróże! lecz nie każdy ma na nie możliwość. wypoczywaj!;)
    http://rebeellious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam podróże i mam zamiar w tym roku wybrać się do kilku polskich miast w tym do Krakowa :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne zdjęcia :_

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam podróże! Świetne miejsce ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy tam nie byłam, ale rzeczywiście, sporo sie o nim mówi :) adne zdjęcia :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie musi tam być! Niestety trochę daleko mam od domu, ale jeśli kiedykolwiek będę w tych okolicach, odwiedzę! ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię miejskie zdjęcia. Podoba mi się :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam dwa lata temu w Kazimierzu i bardzo mi się tak spodobało ;).
    Bardzo ładne zdjęcia i fajny klimat.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię podróżować! Przez wakacje chcę to robić jak najczęściej, ale na razie czekam na powrót przyjaciółki i wtedy zaczniemy :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w tym Kazimierzu, ale wszystkie miasta, w których są tak piękne kamieniczki trafiają na listę miejsc, które muszę odwiedzić :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, nominowałam cię do LBA, wejdź na mojego bloga i sprawdź, o co chodzi :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia i widoki ;) fajnie tak sb pozwiedzac^^

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, piękne miejsce!
    Pozdrawiam gorąco Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie cudowne miejsce! <3

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam, uwielbiam wycieczki. a w Kazimierzu byłam. fakt, że dawno, ale wygląda tak jak go zapamiętałam ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam podróże. W Kazimierzu byłam już niejednokrotnie i nadal lubię tam wracać, szczególnie, że mam do niego tylko 20 km :) Szkoda tylko, że tłumy ludzi są tam na porządku dziennym :(

    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, byłam tam jako mała dziewczynka! Moja mama ma niesamowity sentyment do tego miejsca ;) Świetne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne miasto! :) Sama jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziwne, że nigdy o nim nie słyszałam. Na pewno, jednak kiedyś je odwiedzę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Byłam tam dwa razy i uwielbiam to miejsce:)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. też uwielbiam wszystkie małe i duże wycieczki, a to miejsca naprawdę ma swój urok


    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam różne podróże! Już od dziecka podróżowałam, fajnie, że udało Ci się zrealizować jeden punkt z Twojej listy!
    Piękne zdjęcia ;*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka lat temu byłam na obozie w Kazimierzu i chętnie jeszcze raz bym tam wpadła!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rodzice już tyyle czasu planują taką wycieczkę, ale do tej pory jeszcze im się nie udało :D
    rzeczywiście jest tam pięknie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam podróże i wycieczki, ale nie zawsze jest czas na takie przyjemności;p piękne widoki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też lubię wycieczki. W moim przypadku najczęściej są to niedalekie podróże ze znajomymi do pobliskich miast. A co do Kazimierza Dolnego to jeszcze tam nigdy nie byłam, ale może kiedyś będę :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne zdjęcia, chciałabym coś pozwiedzać ale w te wakacje pracuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Kto takich podróży nie uwielbia?

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. a kto wsrod nas nie kocha podrozy? :) zdjecia sa cudowne, nie mialam pojecia ze w Kazimierzu Dolnym jest tak pieknie :) kolejne miejsce wedruje na moja liste, aby je odwiedzic :D
    obserwujemy?

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiedziałam, że jest tam tak pięknie!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne miasto, kiedyś tam byłam :D
    Marzę o podróżowaniu, w ogóle mogłabym żyć w trasie, tylko nie mam z kim :p
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia wyglądają prześlicznie, muszę tam kiedyś pojechać ;)
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też uwielbiam wycieczki, Kazimierz jest naprawdę śliczny, muszę się kiedyś do niego wybrać. B. ładne zdjęcia, obserwuję!
    Zapraszam no mojego bloga, gdzie znajdziesz nowego posta, w którym radze jak wykorzystać drugą szansę: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Też uwielbiam podróże ;p Zdjęcia bardzo fajne. Z przyjemnością się ogląda.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietne zdjęcia! Przyjemnie się ogląda ;*

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń