1 lip 2016

NUDNE WAKACJE? OD DZIŚ JUŻ NIE!

Hej wszystkim! Niby są wakacje, a ja chodzę jeszcze bardziej zmęczona niż w roku szkolnym. Najchętniej to bym cały czas spała, ale przecież nie można tak zmarnować tego wolnego czasu! Właśnie dlatego jest dzisiejszy post. Dużo
osób pod poprzednim wpisem pisało, że chcieliby dowiedzieć się o moich wakacyjnych planach, więc stwierdziłam, że jest to całkiem dobry pomysł. Przy okazji polecę Wam kilka sposobów co zrobić, żeby te wakacje nie były nudne i monotonne!
Czas na rozwijanie zainteresowań!
Większość blogerów ma najwięcej czasu na pisanie postów, robienie zdjęć właśnie w wakacje. Więc dlaczego ktoś kto od zawsze chciał spróbować swoich sił na przykład w fotografii, miałby tego nie zrobić właśnie teraz? Jest to idealny czas na poświęcenie się swoim pasjom. Mamy o wiele więcej czasu, chęci i motywacji do robienia rzeczy, na które nie mieliśmy czasu w ciągu roku szkolnego. To jest chyba jeden z moich większych planów na te wakacje. Poświęcenie większej uwagi blogowi i Wam, bo przez ostatnie kilka tygodni szkoły trochę odpuściłam, a zaległości trzeba nadrobić!

Podróże małe i duże
To coś za co kocham lato! Nie wyobrażam sobie spędzenia tak długiego czasu tylko i wyłącznie w swoim mieście. Ten czas jest również po to, aby odwiedzić miejsca, w których nie mieliśmy okazji jeszcze być lub też tak je polubiliśmy, ale nie mieliśmy kiedy do nich powrócić. Nie mam na myśli tutaj tylko tych wielkich wyjazdów, jak na przykład loty samolotem, tylko też mniejsze jak na przykład wycieczki rowerowe. Jeszcze lepszym pomysłem będzie pojechanie na dłuższą trasę ze swoim przyjaciółmi. Nic tak nie cieszy jak wspólne wypady w nieznane! W swoich planach mam wiele takich wyjazdów i prawdopodobnie jeden większy, ale na razie skupiam się na tych małych.
Wielkie grillowanie
Najwięcej wspomnień mam właśnie z takich spotkań z rodziną i znajomymi. Co jakiś czas lubimy się ze sobą spotkać i tak po prostu posiedzieć w swoim towarzystwie, powspominać, pośmiać się. Kilka takich spotkań na pewno odbędzie się w te wakacje, dlatego już nie mogę się doczekać! Co prawda, sezon na grilla rozpoczął się już trochę wcześniej, ale wiadomo, że nie zawsze jest czas, aby można było wszystko ze sobą pogodzić, a teraz jest go tak dużo, że grillować można co tydzień!

Książki, nie komputer
W ciągu roku nigdy nie potrafię znaleźć takiej wolnej chwili, w której mogłabym po prostu usiąść w ciszy i przeczytać coś ciekawego, coś co sama wybiorę. Te 2 miesiące pozwalają mi na nadrobienie wszystkich książkowych zaległości i czasem również filmów. Jeśli lubicie czytać tak jak ja, to na pewno wiecie o czym mówię. Do gier komputerowych nigdy mnie nie ciągnęło i nadal nie ciągnie, dlatego nie mam żadnego problemu z odejściem od niego.
Zakupy
Tutaj są 2 grupy dziewczyn. Jedne, które je kochają i chodzą na nie co najmniej raz w tygodniu i te, które chodzą kiedy muszą naprawdę coś kupić. Ciężko jest mi określić, do której grupy należę, bo generalnie zakupy lubię, ale czasem mam tak, że po prostu mam już dość chodzenia kilka godzin w kółko. Przed jakimiś wyjazdami jest to rzecz konieczna, dlatego na pewno choć raz przez ten czas na nie pójdę.

Plany planami, ale spontanicznie też musi być
Wszystkiego nie da się zaplanować, dlatego w niektórych rzeczach możemy odpuścić i zastanowić się nad nimi tuż przed terminem. Fakt jest też taki, że jak się planuje to nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Ja zazwyczaj zostawiam wszystko na ostatnią chwilę, niestety. Ale podobno spontaniczne decyzje są najlepsze i ja się tego trzymam! Najważniejsze dla mnie jest zgromadzenie jak największej ilości zdjęć, aby potem można było je sobie znów pooglądać i powspominać miejsca, w których i z kim się było. 

Chciałam Wam również pokazać pewien sklep - sammydress. Mają naprawdę świetne rzeczy, idealne na lato! Jeśli jesteście zainteresowani to koniecznie sprawdźcie asortyment na ich stronie :)
 klik | klik | klik | klik | klik

38 komentarzy:

  1. Ja w te wakacje planuję rozwijać swoją pasję fotografię. Śliczne zdjęcia!
    zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijanie zainteresowań-świetny pomysł. Moim głównym zainteresowaniem ostatnio stał się blog. Uwielbiam odwiedzać blogi moich czytelników i czytać ich posty :D Obserwuję!
    ZAPRASZAM - MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pomysły bardzo dobre :)
    poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły, jednak ja swoje wakacje opieram na spontanicznych decyzjach, potrafię ot tak wsiąść w autobus i przejechać 300km, by np przejść się po Warszawie:D
    Super zdjęcia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnie wakacje zmarnowałam i teraz mam zamiar zrealizować moje plany co do joty :D
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno spędzę czas ze znajomymi m.in. na robieniu zdjęć :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to idealny czas na rozwijanie zainteresowań:)
    Ja staram się więcej rysować i robię zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam podróżować!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w sumie nie mam wakacji, bo całe lato pracuję ale to nie oznacza że nie będę się bawić i szaleń o nie, każdą wolną chwile chcę spędzić bardzo aktywnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podczas wakacji można robić masę świetnych rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku stawiam na spontaniczność bo wtedy wspomnienia są najlepsze:D Super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wakacje najlepsze są wycieczki, krótkie, ale jak najwięcej :)

    madzik-world.blogspot.com
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, wakacje to świetny czas na rozwijanie swoich zainteresowań :)
    Jeśli chodzi wyjazdy to ja preferuję te spontaniczne! Z nich pozostają najlepsze wspomnienia ^^
    Śliczne zdjęcia ♥
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak wakacje trzeba wykorzystać :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły na spędzenie wakacji, chyba nigdy nie spędzałam ich spontanicznie :D

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś czasu również mogłabym tylko przesypiać całe dnie, ale już niedługo to się zmieni, ponieważ wyjeżdżam i te wakacje będą jakoś bardziej "urozmaicone", dlatego czasu na całodniowe spanie nie będzie! ;)
    Pozdrawiam
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Od jakiegoś czasu również mogłabym tylko przesypiać całe dnie, ale już niedługo to się zmieni, ponieważ wyjeżdżam i te wakacje będą jakoś bardziej "urozmaicone", dlatego czasu na całodniowe spanie nie będzie! ;)
    Pozdrawiam
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Ciekawe pomysły. Mam podobnie z zakupami. Na początku bardzo lubię, mierzę te ciuchy, dokładnie oglądam i tak dalej ale potem mam już dość, bolą nogi itd. :)

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Spontany są najlepsze, a zdjęcia świetne!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Grunt to znaleźć sobie zajęcia!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post
    Ja w wakacje rozwijam swoje zainteresowania w takie jak taniec, kocham to robić
    Obserwuje mam nadzieję, że będę tu częściej
    Zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę ☀

    OdpowiedzUsuń
  24. Wakacje mam zamiar spędzić na spontanie, ale z Twoich pomysłów chętnie skorzystam :)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Grillowanie i podróże- podstawa moich wakacji ♥ Mam nadzieję, że Twoje będą również udane! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe zdjęcia :)
    zapraszam może wspólne obs? http://emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your top!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful post and you've selected some beautiful pieces! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. ja w te tegoroczne wakacje zamierzam (jak co roku) przeczytac mase ksiazek, a do tego podszkolic swoj angielski ;)
    pozdrawiam, co powiesz na wspolna obserwacje? daj znac u mnie ;)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. super :) trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :D Swietne pomysły :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nadrabiam zaległości książkowe i znowu zaczęłam pisać bloga :D
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny post. Ja na razie się nie nudzę ale na początku wakacji miałam takiego lenia, że totalnie nic nie robiłam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękna, dżinsowa spódniczka, co do wakacji niestety muszę z czystym sumieniem stwierdzić, iż po raz kolejny nie zdołałam ich w pełni wykorzystać, no ale cóż- głowa do góry :D poza tym zawsze znajduję czas dla książek <3
    pozdrawiam, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń