20 sie 2016

NOWOŚCI

Hej! Dzisiaj post z dużą ilością nowych rzeczy, które otrzymałam w ciągu ostatniego miesiąca. Większość jest typowo letnia, ponieważ zamówiłam je z myślą o moim wyjeździe. Pokażę Wam co do mnie przyszło i krótko zrecenzuję każdą rzecz.

Na pierwszy ogień idzie bluzka z charakterystycznymi paskami na krzyż. Gdy zobaczyłam ją na stronie wiedziałam, że muszę ją mieć. To był strzał w 10! Wygląda świetnie, a te paski jeszcze polepszają cały efekt. Jestem bardzo zadowolona z tego, że wybrałam właśnie tę! KLIK

Jakość tej koszulki, jak i pozostałych, jest bardzo dobra. Myślę, że będzie się świetnie sprawdzała do szkoły, która niestety za niedługo się już zacznie. Ta akurat jest o wiele krótsza niż pozostałe, ale do spodni z wysokim stanem nie będzie żadnego problemu. KLIK
Te spodenki to niestety porażka. Nie dość, że są za małe to jeszcze gdy otworzyłam paczkę okazało się, że nie mają "przebitej" dziurki na guzik. Zrobiłam ją sama, ale i tak problem rozmiaru niestety się nie rozwiązał. KLIK
Z kolei te szorty to totalny hit! Zakochałam się w nich od razu jak je zobaczyłam. Długo takich szukałam, nie pamiętam ile wyjazdów do galerii zorganizowałam, żeby takie dostać, a i tak się nie udało. Dopiero stronka Sammydress mi w tym pomogła i znalazłam swoje idealne spodenki na lato! KLIK

28 komentarzy:

  1. Ta biała bluzka oraz spodenki pod nią są idealne *_*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta pierwsza czarna bluzka i białe szorty :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta bluzka w paski :)!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się pierwsze 2 bluzeczki z koszulą oraz dżinsowe spodenki :)
    Zdjęcia wyszły ci idealne do pokazania tych rzeczy ^^
    http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania, mi najbardziej spodobał się ta koszulka w paski i te dżinsowe spodenki :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Ładnie wykonane zdjęcia, najbardziej z ubrań spodobał mi się t-shirt na pierwszym zdjęciu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie szorty najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy są cudowne!
    Pozdrawiam :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłaś świetne rzeczy! Poklikałam ♥ Ja właśnie dostałam propozycję współpracy od firmy zaful i niecierpliwie czekam, aż będę mogła złożyć swoje zamówienie i cieszyć się ubraniami.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy!♥
    Szkoda, że te pierwsze shorty okazały się takim niewypałem, bo są na prawdę ładne ^^
    Może wspólna obserwacja...? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku ciuski masz świetne!! Najbardziej uwielbiam białe szorty i te z włóczki <3
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ubrania :) czarna bluzka z paseczkami jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koronkowe spodenki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dowód na to, że nie wszystkie chińskie rzeczy są do bani :)
    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Koronkowe spodenki to coś, czego szukałam całe lato. Niestety nie udało mi się ich znaleźć i chyba będę musiała próbować za rok.
    Bardzo ładne rzeczy :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wybory. Sama większość z tych rzeczy bym przygarnęła :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  19. Te dwie ostatnie pary spodenek są prześliczne! Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo, genialne ubrania, ta ostatnia biała bluzeczka jest mega ❤ dżinsowe spodenki są super ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się koszulki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o cudowne ubrania :) wszystko mi się podoba oprócz tej koszuli w paski , a poza tym świetne rzeczy :) pozdrawiam i obserwuje
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też zamówiłam t-shirt w paski, ale chyba mi go nie wysłali :P
    poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza bluzka i wszystkie spodenki poza pierwszymi dokldnie w moim stylu!

    Strong-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy! :) Wszystko mi się podoba, szczególnie czarna bluzka i szorty z ćwiekami! :)
    Poklikałam w linki ;)

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie macie z tymi wszystkimi współpracami. Opiszesz kiedyś jak to wszystko wygląda zza kulis? Powstałby ciekawy post. Dodatkowy plus za szatę graficzną. Oj, trafiłaś w mój gust :)
    Pozdrawiam, Monique z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne rzeczy :) Jestem zakochana w szortach <3 www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnie szorty są boskie, t-shirty też mi się podobają. Koszula wygląda spoko, jakoś nie widać tego, że jest za dużo, choć mi takie paski kojarzą się z więzieniem xD
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń