16 sie 2016

SPEŁNIŁAM MARZENIE | TENERYFA 2016

Hej! Dzisiaj zabiorę Was w piękną i niezapomnianą podróż po przecudownych zakątkach hiszpańskiej wyspy - Teneryfy. Ostatnie 2 tygodnie swoich wakacji spędziłam właśnie tam i nie ma co się oszukiwać. Po prostu zakochałam się w tym miejscu!
Jeszcze nigdzie krajobraz mnie tak nie zaskoczył jak na tej wyspie. Wszędzie były palmy, ale również Teneryfa słynie z charakterystycznego krajobrazu księżycowego co również było nie trudne do zauważenia. W jednym miejscu było zielono, a po drugiej stronie mieliśmy wrażenie jakbyśmy byli na pustyni. Coś wspaniałego! Od kilku lat marzyłam, żeby odwiedzić Hiszpanię i w tym roku mi się to udało. Byłam w wielu miejscach m.in.: w Loro Parku (można powiedzieć, że jest to ogromne zoo, w którym możemy zobaczyć pokazy takich zwierząt jak orki, delfiny i lwy morskie), w Siam Parku (jednym z najpiękniejszych parków wodnych jakie widziałam, można tam było zjeżdżać z ogromnych zjeżdżalni, przejeżdżając jednocześnie obok rekinów, płaszczek i ryb, które znajdowały się za szybami nad naszymi głowami), na wulkanie Teide (który jest wciąż aktywny), płynęłam również katamaranem, z którego podziwiałam pływające w oceanie wieloryby. Jednym słowem wyjazd fantastyczny! Pewnie dlatego zrobiłam ponad 3000 zdjęć! Nie przedłużając już, zobaczmy Teneryfę razem!

Zaczynając od plaży to nie ma ona takiego zwykłego piasku, jest piasek wulkaniczny, ale poza kolorem niczym się nie różnią. Na Teneryfie jest jedna plaża, na której piasek jest dosłownie czarny.

Praktycznie w każdym miejscu na wyspie były ogromne pola, na których rosły banany.

Pierwszym naszym celem po przyjeździe został wulkan Teide, jeśli niektórym z Was jeszcze ciężko jest to zrozumieć, to tak, naprawdę byłam na wulkanie. Ale za nim tam się znalazłam, odwiedziliśmy po drodze Los Gigantes, czyli ogromne klify. Widoki były cudowne!

Po drodze na wulkan zajechaliśmy jeszcze na małe drugie śniadanie, a później obiad. W małej restauracji piłam chyba najpyszniejszą kawę na świecie (normalnie nie lubię kawy, ale po tym wyjeździe chyba zmieniłam zdanie, haha).
Zobaczyliśmy również Smocze Drzewo, jedyne takie na tej wyspie.

Po obiedzie, już przed samym wjazdem na wulkan, stanęliśmy w miejscu, gdzie były nagrywane Gwiezdne Wojny. Upał był straszny, więc podziwiam całą ekipę, która musiała spędzić tam godziny w pełnym słońcu, żeby nagrać wszystkie sceny. Wulkan znajduję się na wysokości 3718 m n.p.m., w pewnych momentach jazdy autokarem byliśmy nad chmurami. Na wulkan wjeżdża się kolejką, która jedzie około 8 min, ale na sam krater wchodzić nie wolno, tylko zorganizowane i przeszkolone grupy mają prawo wstępu, a jest tak, ponieważ na górze strasznie czuć siarkę, która jest szkodliwa dla organizmu człowieka i nikt z turystów nie może tam zbyt długo przebywać.
Zastygła lawa z poprzedniego wybuchu.

Kolejny przystanek to Loro Park, gdzie zobaczyliśmy mnóstwo zwierząt i zapierające dech w piersiach pokazy orek, delfinów i lwów morskich. Podczas występu tych pierwszych 4 pierwsze rzędy były całe mokre, ponieważ orki mają za zadanie ochlapać widownię.
Planeta Pingwinów
Niedawno narodzony pingwin
 Orki
Delfiny

Jeszcze za nim polecieliśmy na nasze wakacje obmyślaliśmy plan wycieczek. Na naszej liście nie mogło zabraknąć znanego Siam Parku. Dużo zdjęć stamtąd nie mam, ponieważ to jest park wodny, gdzie jest mnóstwo zjeżdżalni, którym nie mogłam się oprzeć. Zabieranie ze sobą aparatu to byłaby nieprzemyślana decyzja. Telefon na szczęście mam zawsze ze sobą, więc kilka zdjęć zrobiłam właśnie nim.
Rejs katamaranem podczas, którego widzieliśmy wieloryby



Byliście kiedyś na Teneryfie? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać co sądzicie o tym miejscu, jeśli nie to napiszcie mi w komentarzach czy podobała się Wam wycieczka u mojego boku.

43 komentarze:

  1. Zazdroszczę pobytu w tak pięknym miejscu ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia!
    http://anniemichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne, a na żywo musiało być jeszcze piękniej. Zazdroszczę (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)) wyjazdu i odwiedzenia tych wszystkich wspaniałych miejsc (m.in. Siam parku :D). W Hiszpanii byłam, ale na Teneryfie niestety nie :(.

    Bardzo lubię posty tego typu szczególnie jak zawierają dużo zdjęć, dzięki którym można chociaż po części poczuć klimat tego miejsca :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoki, ja jak wracam z jakiejś podroży to tak z 1500 przywożę, ale widzę, że ty masz z Teneryfy 2 razy więcej :)
    photos-by-mef.blogspot.com Zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, jestem zachwycona :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te widoki... Mega zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia Hiszpania jest przepiekana zazdroszczę ;* Miłego dnia ;)
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku pozazdrościć tylu pięknych zdjęć i widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ tam pięknie! :) Zazdroszczę! :D
    Śliczne zdjęcia

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce. cudowne zdjęcia <3! Zazdroszczę, marzę o odwiedzeniu Hiszpanii ;D.
    Ta papuga podbiła moje serce :D.
    Pozdrawiam ;)
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie! ;) Ja lecę za dwa tygodnie na Gran Canarie..nie mogę się doczekać ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahoj przygodo! Zazdroszczę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. to bardzo piękne miejsce :) Ja osobiście byłam w Sevilli, Malage i Tavirze, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite miejsce, już po samych zdjęciach się zakochałam <3 To wspaniale, że mogłaś odwiedzić ten zakątek świata :)Wszystkie zdjęcia przepiękne ^^ Orki, ach te orki. Kiedyś widziałam je w oceanarium (czy jak to się tam zwie) to jedna mnie prawie na śmierć wystraszyła dobijając do szyby. xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  15. Teneryfa to prześliczne miejsce, chciałabym się tam wybrać :) ten malutki pingwinek jest taki przesłodki ❤️

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia zachwycają. Teneryfa wydaje się być cudownym, rajskim miejscem! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://www.karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam na Teneryfie i właśnie zaczynam tego żałować..
    Cudowne ujęcia!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite miejsce, niestety nigdy tam nie byłam i muszę przyznać, że trochę Ci zazdroszczę :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, piękne miejsce :).
    Pingwinki najsłodsze. Świetna wycieczka Ci się udała :)
    Mój blog - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne zdjęcia! Z pewnością na żywo widoki zapierają dech w piersiach :)
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OBSERWUJĘ i Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, lubię takie fotorelacje, sama chciałabym udać się na Teneryfę chociaż wątpię żeby mi się to udało kiedykolwiek;/
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne miejsce ❤ z tego co widzę, są tan wspaniałe widoki, zdjęcia są mega ;) chciałabym kiedyś tam pojechać :)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. relaks od samego patrzenia
    💙

    OdpowiedzUsuń
  24. O mamo przeprzepiękne te zdjęcia!!
    Nigdy nie miałam okazji tak być :/ Moim marzeniem jest odwiedzić Londyn, włożę w to wszystkie siły aby spełnić to marzenie ♡
    Pozdrawiam ;*
    https:/dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak piękne miejsce, że przeglądałam zdjęcia ze trzy razy. Zazdroszcze! :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Planuję w przyszłe wakacje tam się wybrać. Piękne widoki
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cuuuudowne miejsce, śliczne widoki *-* Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę takiego wyjazdu
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Och uwielbiam podróżnicze posty! Smocze drzewo wygląda niesamowicie. Najbardziej zaskoczyły mnie wieloryby, bo jeszcze nigdy żadnego nie spotkałam w trakcie podróży. Sama siarka jest szkodliwa? Przecież jest dobra na paznokcie, włosy, problemy zdrowotne itp. Ja kąpałam się w morzu w tym roku, gdzie była siarka, działająca odmładzająco ;)
    Sama na Teneryfach nigdy nie byłam, ale odwiedziłam Sewillę w tym roku :) Śliczne zdjęcia, szczególnie roślinności. Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wulkanie czuć strasznie siarkę, ale z krateru wydobywają się też inne gazy, które zbyt długo wdychane są szkodliwe. Po za tym tam jest bardzo niskie ciśnienie, prawie o połowę niższe niż u nas, przez co nie wszyscy mogą tam wjeżdżać :)

      Usuń
  29. Jezuu jak tam jest pięknie! Nie dziwię się, że robiłaś tyle zdjęć, też bym tam pewnie wszędzie chodziła z aparatem! Świetne widoki i w ogóle bardzo ładne zdjęcia :D
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Co za niesamowite miejsce, a jak świetnie przedstawione na zdjęciach! Cudowne! ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i widoki ! :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny post, uwielbiam takie wspomnienia z podróży zazdroszczę takiej wycieczki, możliwości zobaczenia tych widoków sama chciałabym to zobaczyć na własne oczy ale na razie muszą wystarczyć mi zdjęcia :) są niesamowite, wszystkie fotografie bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale tam pięknie! Zazdroszczę wyjazdu i cieszę się, że spełniłaś marzenie. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyno, nie wkurzaj tutaj pracującego ludu tymi fantastycznymi zdjęciami... :/

    Chociaż ja lada chwilę cisnę na Kretę, sialalala! x)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej zazdroszczę! Niesamowite zdjęcia, a miejsce jeszcze bardziej!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo uwielbiam Hiszpanie ,byłam w tamtym roku w Lloret de Mar i juz myslałam, że nie ma ładmniejszego miejsca, a teraz po Twoich zdjęciach musiałabym się już zastanowić ;)

    http://by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Tenryfa zdecydowanie znajduje się na mojej liście miejsc do odwiedzenia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne miejsce i z tego co widzę jest przepięknie, sama chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj. Cudowne zdjęcia ! Pozdrawiam // http://szereemeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. matko i córko! te zdjęcia są wprost fenomenalne i zachęciły mnie do dalszej lektury twojego bloga! zaobserwowane ;)
    PS świetny wygląd bloga, sama robiłaś szablon? Mogłabyś podpowiedzieć, jak uzyskać takiego rozmiaru zdjęcia?
    pozdrawiam!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama kocham podróże, szczególnie do takich ciepłych miejsc, które aż proszą się by fotografować je całymi dniami. Piękne zdjęcia, gdy je oglądałam zamarzył mi się jakiś wyjazd w ciepłe strony w najbliższym czasie, szczególnie, że pogoda za oknem nie sprzyja :(

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy artykuł, bardzo dużo fajnych informacji. Dzięki bardzo :) Przepiekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń