31 sie 2016

WSZYSTKO MA SWÓJ POCZĄTEK I KONIEC


Hej! Wakacje już dobiegają końca, więc przyszedł czas na ich małe podsumowanie. Co mogę o nich powiedzieć? To były chyba najlepsze wakacje w moim życiu. Nauczyłam się tak wiele o sobie i ludzi dookoła. Zdobyłam nowe doświadczenia, poznałam nowe osoby, które dały mi wiele do myślenia. Wydarzyło się tyle dobrych rzeczy, które dały mi porządnego "kopa" i zmotywowały mnie do działania. Ale co najważniejsze w końcu uwierzyłam w siebie! Jak wiecie, w życiu zdarzają się różne sytuacje i te dobre, ale też te złe, które wpływają na nas w dużym stopniu. W tym momencie już wiem, że nawet, gdy zacznie się szkoła, która na pewno w jakiś sposób mnie przytłoczy swoimi obowiązkami i wymaganiami nauczycieli, to ja i tak nie stracę tej motywacji i będę pracowała tylko i wyłącznie dla siebie, nie dla innych. Wiara, którą zdobyłam w czasie tego lata, pomogła mi uświadomić sobie, że jeśli tylko chcę, mogę wszystko. Tak samo i Wy! Nikt nie jest w stanie powstrzymać nas przed działaniem, oprócz nas samych. Jedyne co trzeba zrobić, to określić swoje priorytety i wyznaczyć sobie cel. Potem trzeba już tylko dążyć do niego i skreślać punkty ze swojej listy. Teraz może wydawać się to trudne, ale jak już się w to wciągniemy, to jest to łatwiejsze, niż wszyscy myśleliśmy.

Wakacje 2016 pozwoliły mi nie tylko na odnalezienie siebie, ale też wprowadzenie kilku zmian. Ale żeby do nich dojść najpierw musiałam zdać sobie sprawę z pewnych rzeczy i uświadomić sobie, że nie wszystkim musi się podobać to co robię. I powiem Wam, że to jest chyba w tym wszystkim najlepsze! Gdy w końcu to do mnie dotarło, wszystko nagle stało się prostsze. Opinia bliskich mi osób jest ważna, ale czy pozostałych też? Oczywiście, że nie. Każdy z nas obrał sobie jakąś drogę, którą chce iść, i ja też. A to, że komuś nie przypadnie to do gustu, to już nie jest moja sprawa. Każda rzecz, jaką robię, robię na swoją tzw. kartę. Nikt potem nie będzie za nią odpowiadał, poza mną. Dlatego wszystkie komentarze dotyczące mojej osoby są zbędne. Sama wybieram co, jak i kiedy chcę zrobić.
Jestem dumna z siebie, że w ciągu tak krótkiego czasu, osiągnęłam tak dużo. Zdany egzamin z angielskiego, zdane prawo jazdy za pierwszym razem i wreszcie najważniejsze - zaakceptowanie siebie i określenie priorytetów! Nie mogłabym być już bardziej wdzięczna za to jaką osobą teraz jestem. W ciągu tych 2 miesięcy działo się naprawdę dużo i za rok, 2 lata, czy 10 lat, będzie co wspominać. Wszystko ma swój koniec, dlatego i to lato kiedyś musiało dobiec końca. 1 września pójdę z uśmiechniętą buzią na rozpoczęcie roku, siądę dumna w ławce i do końca roku szkolnego nawet na chwilę ten uśmiech z mojej twarzy nie zniknie! Tak sobie obiecałam i tak będzie, bez względu na wszystko.
Mam nadzieję, że Wasze wakacje też były tak udane jak moje i wykorzystaliście chociaż w połowie ten wolny czas, który mieliśmy, bo zleciał naprawdę bardzo szybko.
Wearing:
Reserved t-shirt
C&A pants
Adidas shoes

25 komentarzy:

  1. Masz rację, wszystko jeśli ma swój początek to i koniec musi też kiedyś nastąpić ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, obseruję:)
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje spędziłam praktycznie cały czas w rozjazdach, na koncertach ;p

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki look na luzie :D Tobie i tak w tym pieknie!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdanego prawa jazdy i angielskiego! :) Dokładnie, sama będziesz się wypowiadać na temat np. bloga, a nie ktoś inny. Po prostu warto mieć swoją opinię na taki temat, a nie słuchać się kogoś, kto może chcieć, żeby to wszystko się skończyło...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tegoroczne wakacje w sumie wykorzystałam tak w połowie i jestem trochę zła na siebie :p. Mimo wszystko były to chyba jedne z lepszych wakacji w moim życiu, 1 miesiąc był cudowny <3!
    Świetny blog, obserwuję już od dłuższego czasu ;)
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji więc nie koniec ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję że udało ci się dojść do tak ważnych wniosków. Oby i mi się udało
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami każdy potrzebuje stanąć w miejscu i pomyśleć o tym co udało mu się dokonać :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wakacje starałam się wykorzystać jak najlepiej :)
    Gratuluję zdania prawka!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż ja nie odczułam wakacji, nie mam ich od kilku lat, i mieć już nie będę więc nie będę się wypowiadać o nich - a jedna, zrobiłam to.
    Zdjęcia bardzo mi się podobają, jednak uważam że za wielkie są, osobiście jestem fanką zdjęć w pełni widocznych na monitorze bez zbędnego przewijania. No ale to tylko moja kwestia gustu

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie czyta się Twoje posty i miło ogląda zdjęcia. :)
    Miłego dnia, pozdrawiam.
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko zawsze się zaczyna, więc musi się też skończyć. Taka jest kolej rzeczy, niestety
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia! Bardzo ładnie się prezentujesz :)) Jesteś w stanie wiele osiągnać :) zapraszam - start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Początek i koniec jest wpisany w definicję istnienia :)! Piękne zdjęcia.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podobają mi się zdjęcia! Gratuluję zdania angielskiego i prawa jazdy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i prawdziwy post! Genialne zdjęcia. *-* Podoba mi się to, jak piszesz, dlatego obserwuję. :)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń