ZAFUL

Pierwsza rzecz z firmy Zaful to koszula.
Tutaj niestety troszkę się zawiodłam, ale to tylko i wyłącznie moja wina, ponieważ rozmiarowo jest za duża. Na codzienne chodzenie raczej się nie nadaje, ale będąc na Teneryfie, była idealna na plażę i basen.

koszula - KLIK
Tym t-shirtem akurat się nie zachwyciłam. Materiał wydaje się być trochę sztuczny, ale generalnie całość jest wykonana w miarę dobrze. Przy zamawianiu wydawało mi się, że wyglądała lepiej, aczkolwiek nie mogę powiedzieć nic złego na wszystkie detale.

t-shirt - KLIK

16 komentarzy:

  1. Wybralas naprawdę super rzeczy, ta koszulka wygląda mega ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest świetna! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka zupełnie nie w moim stylu, ale koszula świetna. Szkoda, że za duży rozmiar. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula fajnie się prezentuje ;)


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy, również mi zaproponowali, więc jak ktos miałby ochotę mi pomóc przy klikaniu, byłabym wdzięczna:)
    cchiałąbym zamówić tą pierwszą koszulę w paski, jednak w ostatniej chwili się rozmyśliłam. Ale teraz żałuję ,bo z jeansami świetnie wygląda.
    pozdrowionka,udanego wypoczynku
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ubrania. Skusiłabym się na koszulkę :3
    Zapraszam do mnie!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat teraz firma zaful napisała do mnie o współprace i czekam na paczkę, więc jestem ciekawa jakości ubrań :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, świetne te bluzeczki! Typowo letnie <33

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pierwsza koszulka jest świetna :>
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka, trochę słabo, że wykonana z gorszego materiału, ale w internecie prawie wszystkie rzeczy wyglądają ładniej, tak mi się wydaje, aczkolwiek czasami można znaleźć coś naprawdę dobrej jakości :)
    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest naprawdę niesamowita!

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele rzeczy na stronie wydają się być lepsze niż są w rzeczywistości ;)
    http://hooneyyy.blogspot.com/2016/08/zachowaj-je-na-duzej.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam na swoje zamówienie z Zaful :)
    Wszystko prezentuje się na Tobie pięknie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. koszule zawsze możesz w spodnie i zrobić z niej oversize bo jest świetna!
    Druga koszulka też takie śmieszna ale bardzo mi się podoba ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger