15 paź 2016

SWEATER WEATHER

Cofnijmy się do roku 2015, kiedy to miałam jeszcze 17 lat, a mój styl różnił się o 180 stopni od tego, który posiadam teraz. Od tamtego momentu minął ponad rok, a ja jestem zupełnie inną osobą. Zdecydowanie lepszą. Minął rok, który zmienił nie tylko mój charakter, ale i sposób w jaki patrzę na to co noszę. Jeszcze rok temu założenie swetra, to był dla mnie ogromny wyczyn. O wiele bardziej wolałam bluzy, które nosiłam bardzo często. Teraz sweterki to moje must have na jesień. Jedyny problem jaki mam to taki, że w sieciówkach, po prostu nie jestem w stanie znaleźć dla siebie tego idealnego, wymarzonego swetra, który spełniłby moje oczekiwania.
I tutaj z pomocą przyszła mi strona, na pewno niektórym dobrze znana, Zaful. Sweterek z dzisiejszych zdjęć jest właśnie z tego sklepu. Nie mogę powiedzieć nic złego, bo jest po prostu idealny. Jakość jest świetna, wykonanie nie gorsze. Bardzo ciepły, co jest chyba największym plusem, jeśli chodzi o tę porę roku. Serdecznie polecam wszystkim tym, którzy tak jak ja, nie mogą znaleźć czegoś wymarzonego dla siebie! Do tego ubrałam jedne z moich ulubionych jeansów i najwygodniejsze botki, na które czekałam już bardzo długo.
 Zaful sweater
C&A pants

40 komentarzy:

  1. Sweterek faktycznie prezentuje się bardzo ładnie, a te buty to mistrzostwo! :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że każdy z nas zmienia styl z biegiem czasu :)
    Bardzo ładny sweterek, ślicznie w nim wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, a sweterek idealny *.*
    Zapraszam do zaobs. :) ♡♡♡♡
    http://zkoniempomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty- takie jakich szukałam! dla mnie, strzał w dziesiątkę, stanowią idealnie dopełnienie stylizacji :)
    co powiesz na wspólną obserwację? daj znać u mnie a zacznę ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś o wiele bardziej wolałam bluzy haha :D Śliczny sweterek. ^^

    Obserwuję :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i stylizacja.Sweterek jest uroczy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hi amazing blog, if you wanna follow eachother via GFC plz let me know
    imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek genialny! Ja jestem w trakcie szukania swojego idealnego!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się zmieniasz na lepsze, to potrzebne, każdemu :))
    http://stylegoldn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy się w jakiś sposób zmienia. Najważniejsze, żeby te zmiany były na lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweterek jest cudny! Chyba muszę poszukać czegoś dla siebie na tej stronce :) W ogóle jakie zdjęcia! Ile na nich słońca! Jak mi się marzy taka piękna, słoneczna, złota jesień :(
    Co do zmiany stylu, mam to samo. Przeglądając swoje zdjęcia z gimnazjum/liceum odkrywam, że nie miałam za grosz wyczucia hahaha a jakakolwiek elegancja, sprowadzała się do stroju galowego XD

    https://lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek, piękna stylizacja :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam pomieszany styl bo zarówno kocham takie swetry ale także luźne bluzy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, ten sweterek jest genialny ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię nosić takie proste sweterki jesienią ;) Super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, takie podobają mi się najbardziej :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że stylizacja jest klasyczna i prosta, bardzo mi się podoba :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sweterek :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie 'zwyklaczki'- w prostocie siła! Wyglądasz świetnie, a sweterek jest śliczny i w dodatku faktycznie sprawia wrażenie bardzo ciepłego :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są genialne! Stylizacja świetna! Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Kocham chodzić w wszelkich rodzajach bluz i sweterków ♥. Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jeszcze rok temu wolałam bluzy ale teraz sweterki są obowiązkowe w mojej szafie :D Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również diametralnie zmieniłam swój sposób ubierania, cofając się jakieś 2 lata wstecz. Teraz, patrząc na tamte "stylizacje" chce mi się śmiać ;)
    Sweterek jest prześliczny!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam zawsze problem ze znalezieniem wymarzonego swetra. :D
    Albo jakieś za puchate, a tu wychodzą nitki, a ten za drogi... i tak ciągle coś. :P

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. moj styl strasznie sie zmienil :) podoba mi sie twoj sweter !

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak to jest, że potrafimy tak szybko się zmienić w tak młodym wieku ;)
    Śliczny sweter.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  26. Również uwielbiam sweterki, bluzy też lubię, ale zazwyczaj zakładam je gdy już nie mam pomysłu co ubrać :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, prosty outfit, a przede wszystkim, Ty w nim super wygladasz :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweter wygląda super, ale jeszcze ładniej leżą na Tobie jeansy - masz świetne nogi ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny sweterek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najlepsze sweterki widziałam i kupiłam w New Yorkerze :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wygladasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny jest ten sweterek !
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń