20 lis 2016

STILL UP HILL

Ostatnie 2 weekendy dosłownie wyssały ze mnie całą energię. 3 osiemnastki to jak dla mnie zdecydowanie za dużo. Szczególnie po codziennym wstawaniu przed 7. Ten rok był bardzo bogaty w imprezy i po tak długim czasie, nawet trochę się cieszę, że dochodzi powoli do jego końca. Czas tak mi szybko leci, że nie wiem kiedy minął już miesiąc od ostatniego posta. Kiedy to tak szybko zleciało? Wracam do Was z powrotem z nową dawką przemyśleń, jakie przyszły mi do głowy w ciągu tego czasu.
W trakcie mojej nieobecności ponownie otoczyłam się ludźmi, którzy w jakiś sposób zahamowali we mnie chęć do robienia czegoś, co naprawdę lubię. Nie mam pojęcia jak, bo stało się to tak szybko, że nie zdążyłam na początku tego dostrzec. To naprawdę przykre, kiedy osoby z Twojego otoczenia, osoby, które w jakimś stopniu są dla Ciebie ważne, nabijają się z tego, że piszesz bloga. Nie potrafią zrozumieć, że dla mnie to przyjemność, tylko uważają, że tracę czas. I tutaj potwierdza się to co wszystkie blogerki i blogerzy mówią. Ktoś kto nie interesuje się blogosferą i tak naprawdę nie ma zielonego pojęcia o co w tym chodzi, nie powinien się wypowiadać. Szkoda tylko, że to właśnie te osoby, które nigdy nie miały styczności z takimi rzeczami, mówią o nich najwięcej. Człowiek uczy się na błędach i to kolejna lekcja dla mnie, żeby wybierać ludzi wartościowych i przede wszystkim szanujących czyjeś zainteresowania. W każdym bądź razie, teraz już wszystko wróciło na swoje miejsce i ponownie tu jestem.

Jak wiecie, jestem też w klasie maturalnej, która w żaden sposób nie ułatwia mi spędzania wolnego czasu tak jak bym chciała. Mam nadzieję, że rozumiecie to, że wybieram jednak szkołę. Myślami wciąż tutaj jestem i nie zostawiam Was w żaden sposób, po prostu przerwy są potrzebne co jakiś czas. Tak mi się przynajmniej wydaje. I to nie tylko jeśli chodzi o blogowanie, ale i ogólnie o wszystkie sprawy. W momencie takich przerw, gdy nie wiem zbytnio co ze sobą zrobić, często wracam do zdjęć, na których są miejsca, w których byłam szczęśliwa. Te kilka zdjęć z dzisiejszego posta mają na celu odnaleźć to szczęście, które lekko przygasło. Ale jednego jestem pewna. Nie na długo, bo mój organizm w końcu się zregeneruje, a dobre wspomnienia na nowo wprowadzą tą radość, która była przedtem. A już niedługo dużo nowości na blogu! Koniecznie napiszcie mi w komentarzach co u Was słychać i jak spędziliście ostatnie dni. Do zobaczenie wkrótce!

26 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecia!

    zapraszam do mnie: maaalox.blogspot.com <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne, szczególnie te z samolutu :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega śliczne zdjęcia :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam w klasie maturalnej, to też dosyć się tym przejmowałam, ale ostatecznie wyszło na to, że nie było czym. To dodatkowe napominanie nauczycieli jeszcze pogłębiało wtedy moją frustrację. Teraz stwierdzam, iż nie można przesadzać. Przynajmniej jeśli do tej pory systematycznie się uczyłaś - nie mówię, że z lekcji na lekcję, bo tak nie robiłam xd, ale ze sprawdzianu na sprawdzian - to spokojnie dasz radę i to więcej niż na te min. 30%.
    I tak, każdy potrzebuje czasem przerwy. Ja już nieraz odpuszczałam sobie na jakiś czas pisanie bloga, teraz mam już któryś z kolei i nie wiem, czy znowu nie powtórzę tego procederu. Stwierdziłam bowiem, że nie ma co tworzyć coś na siłę. ;)
    Super zdjęcia, z pewnością muszą Cię pozytywnie nastrajać.
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mialam praktycznie co tydzien osiemnastki maj-lipiec, qtedy bylam tym zmeczona ale dzisiaj tesknie za tymi imprezami

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że należy odcinać się od osób, które podcinają skrzydła, nie ma co zadawać się z nimi. Warto dążyć do towarzystwa ludzi, którzy podsycają naszą pasję, wspierają nas.
    "Trzymaj się z dala od ludzi, którzy próbują pomniejszać twoje ambicje. Mali ludzie zawsze tak robią, a naprawdę wielcy sprawiają, że czujesz, że i ty możesz być wielki." - Jeden z moich ulubionych cytatów.

    Ps. Świetne to zdjęcie z palmą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nic się nie przejmuj, nie przemjmuj się opinią innych bo pamiętaj że trzeba robic to co się lubi! Ach klasa maturalna...Boziuu kiedy to było u mnie ! Ach ta młodość :) Obesrwuję oczywiście :* Zaobserwujesz mnie też ?
    http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest tylko twoje zdanie <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. mądry tekst a zdjęcia mają świetny klimat :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Awwww beautiful photos darling *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sumie nikomu z moich znajomych ani bliskich nie mówiłam jeszcze o blogu bo właśnie boję się jaka reakcja by to była;p
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Za każdym razem, kiedy miałam bloga, o którym wiedzieli moi znajomi wszystko szybko się skończyło. A teraz mój blog nie jest znany ludziom z mojego otoczenia (no, może po części parę osób o nim wie) i wszystko się, jak na razie, dobrze układa. Zgodzę się z tym, że ludzie spoza blogosfery, tak naprawdę nie mają zielonego pojęcia o byciu blogerem. I pewnie dlatego, oceniają nas tak pochopnie.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  15. tak jest ze wszystkim. po takich osobach widać, że nic wartościowego nie wniosą do twojego życia. Portafią jedynie je rujnować. Ale trudno, tacy byli są i będą, pozostaje tylko ubrać się w tarcze i odbijać wszystkie negatywy.
    pozdrowionka, świetne zdjęcia. Jeżeli blog to coś, co daje Ci satysfakcję to idź w tym dalej. Nic nie powinno stać na twojej drodze. Często Ci którzy odzywają się najwięcej- zazdroszczą.
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. To niestety jest bardzo przykre jak osoby z bliskiego nam otoczenia nabijają się z naszej pasji. Warto otaczać się ludźmi wartościowymi. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!
    Również uważam, że osoby nie mające nic wspólnego z blogosferą nie powinny się na jej temat wypowiadać, bo jest to im zupełnie obce i w wielu przypadkach nie wiedzą nawet, o co do końca w tym chodzi.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie którzy nigdy nie pisali, nigdy tak naprawdę nie zrozumieją co to znaczy. Czasami piszemy, bo nikt inny nie słucha. To boli, gdy nikt nawet się nie stara zrozumieć tych słów. Nie zwracaj uwagi na takie osoby i rób to co kochasz, chociaż czasami to trudne.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. Nie tylko ty się cieszysz, że ten rok już się kończy. Oby 2017 był lepszy i spokojniejszy.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh, ja też jestem w klasie maturalnej więc dobrze Cię rozumiem, że szkoła przede wszystkim ;) Podobnie z 18, ostatnio trafiały się dosłownie co weekend, więc podobnie jak Ty-brak mi już energii na cokolwiek :D
    I obserwuję, bo bardzo mi się tu spodobało! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas leci naprawdę szybko. Właściwie to z wiekiem coraz szybciej. Przerażające. No ale ktoś mądry kiedyś powiedział, że możemy manipulować czasem i trochę prawdy w tym jest :) Od nas zależy jak go wykorzystamy.
    No niestety, ludzie najczęściej lubią dyskutować na tematy, na których się kompletnie nie znają. Nie pojmuję tego. Niech każdy robi to co lubi, po co się wtrącać. Ważne jest, żeby nie dać sobie wmówić, że coś nie jest dla nas dobre, bo tylko my znamy siebie i wiemy w czym chcemy się spełniać. Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam i dziękuję ze komentarz u mnie!
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne zdjęcia! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Breakthroughs remain made on the frontier of pores and skin care remedy which can be turning in new pores and skin care merchandise that not only assist to
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspomnienie wakacji :) W okresie zawieruchy studenckiej i przedświątecznych przygotowań warto wrócić do takich momentów :)
    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń