17 gru 2016

SEE YOU SOON

Ktoś kto powiedział, że im dłużej człowiek milczy, tym trudniej jest mu się odezwać, miał całkowitą rację. Po dłuższej przerwie nie wiadomo co powiedzieć, od czego tak naprawdę zacząć i jak skończyć. Myślałam, że uda mi się wszystko ze sobą pogodzić, ale niestety muszę stwierdzić, że jednak nie. Trudno mi się piszę, w zasadzie z każdym słowem co raz trudniej, bo wiem do czego zmierza ten post.
Rok 2016 dobiega pomału końca i z przykrością stwierdzam, że na jakiś czas mój blog również. Piszę tego posta prawie ze łzami w oczach, bo wiem, że znika z mojego życia coś co dawało mi w nim przez długi czas najwięcej szczęścia. Jednak w ostatnich miesiącach nie prowadziłam tej strony tak jak bym chciała. Na zdjęcia chodziłam co raz rzadziej, aż w końcu całkowicie przestałam. Nie miałam czasu na nic, nawet dla siebie. Oszukiwanie Was i siebie, że wracam, myślę, że jest zbędne. Nie chcę już dłużej tego robić. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, ale na pewien czas muszę stąd zniknąć, nie wiem dokładnie na jak długo. Nie znikam jednak na zawsze. Wrócę na pewno, ale dopiero wtedy jak wszystko już wróci do normy, a ja będę miała wystarczająco dużo czasu, aby pojawiać się tutaj regularnie. Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie mieć do mnie o to żalu. Dziękuję za wszystko, za każde miłe komentarze jak i te niemiłe, które były dla mnie motywacją, za każdego obserwatora, za każde słowa otuchy, jakie mi dawaliście. Nie usuwam żadnych postów, wszystko zostaje tutaj do mojego powrotu. To miejsce nadal jest dla mnie bardzo ważne, ale w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze, a ja akurat musiałam wybrać te drugie. Czasami trzeba się poświęcić, żeby w przyszłości, nie żałować swoich decyzji. Nie chciałam zostawić Was bez słowa wyjaśnienia, dlatego pojawił się taki wpis.
Dzisiaj się z Wami żegnam i do zobaczenia za jakiś czas (mam nadzieję, że krótki). Za niedługo Święta i Nowy Rok, dlatego chciałam Wam jeszcze życzyć, żebyście zawsze byli sobą niezależnie od sytuacji, trwali w swoich postanowieniach, myśleli pozytywnie i nigdy się nie poddawali. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku dla Was wszystkich.

20 komentarzy:

  1. Trzymaj się Kochana :( Szkoda, że musisz narazie opuścić nas bo dopiero CIebie poznałam. Wesołych Świąt i mam nadzieję, że wrócisz ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykra sprawa, no ale to twój wybór :( Więc życzę ci już wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że znikasz, czytam bloga dosyć krotko, ale na prawdę go polubiłam. Każdy czasem potrzebuje zmiany, spokoju. Trzymaj się, wszystkiego dobrego!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem dobrze jest dać sobie czas i wszystko sobie ustabilizować. Trzymam kciuki, byś jak najszybciej wróciła z nową energią i zapałem! Buziaki :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i szczęścia w nadchodzącym roku, może jednak znajdziesz motywację do kolejnych wpisów. Nie raz taka przerwa dobrze robi. Pozdrawiam :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama po sobie wiem, że im dłużej się milczy, tym trudniej się odezwać później. Niestety tak jest ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi ze musisz na jakis czas zrezygnowac z bloga ale jak wiadomo sa rzeczy wazniejsze! Trzymam kciuki zebys szybko wrocila kochana <3
    I mam nadzieje ze ogarniesz to wszystko i ze rok 2017 bedzie jeszcze lepszy!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy potrzebuje chwilowej przerwy ale niestety po tej przerwie ciężko jest wrócić, bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia;) i piękna sceneria

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję. Jeśli sweterek z hm to mam taki sam! Piękne zdjęcia

    U mnie konkurs z firmą shein, zapraszam ♥
    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przerwy są potrzebne każdemu. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przynajmniej trochę odpoczniesz i wrócisz ze zdwojoną siłą! :) Tobie również życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka piękna. Ja to z tobą mogę konie kraść wariatko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń