FREEDOM

Po tak długiej przerwie od pisania, aż ciężko mi samej uwierzyć, że znów tu jestem. Przez te kilka miesięcy zmieniło się tak wiele, że sama nie wiem od czego powinnam zacząć. Najważniejsze jest chyba to, że skończyłam już swoją szkołę. 12 lat mojej edukacji minęło nie wiadomo kiedy. Pamiętam jak jeszcze szłam do pierwszej klasy podstawówki przestraszona nowym otoczeniem i jednocześnie podekscytowana, że jestem już taka duża. A teraz? Jestem pełnoletnia, mam prawo jazdy i niedługo wybieram się na studia. Czy jestem szczęśliwa? Tak, mogę tak powiedzieć. Moje życie potoczyło się tak jak chciałam, przynajmniej w dużej części. Zawsze jest coś, co jest nie do końca tak jakbyśmy chcieli, dlatego tym bardziej jestem wdzięczna za wszystko co mi się udało.
Moje egzaminy maturalne minęły dość szybko, czego się w sumie nie spodziewałam. Wydawało mi się, że będą się strasznie długo ciągnęły. Stresu miałam mega dużo i najbardziej cieszy mnie fakt, że jest już po wszystkim. Trudno mi jednoznacznie stwierdzić czy zdałam je bardzo dobrze czy nie. Ja jestem z siebie zadowolona i na razie to się dla mnie głównie liczy. Na ten moment chcę o tym zapomnieć i skupić się na moich najdłuższych wakacjach w życiu. A jeśli chodzi o kierunek moich studiów, to jeszcze nie podjęłam decyzji, ale zdaję sobie sprawę z tego, że w najbliższej przyszłości będę musiała to zrobić. Na tą chwilę jednak o tym nie myślę.

Rozpoczęte wakacje świętowałam ze swoimi znajomymi. Od teraz w końcu mogę realizować swoje plany dotyczące bloga. Nie mam już problemu ze znalezieniem wolnego czasu na zdjęcia. Nadszedł czas wolności i od teraz nadrabiam stracony czas. Aż ciężko mi uwierzyć, że nie muszę 5 dni w tygodniu rano wstawać i iść do szkoły. Nadal mam wrażenie, że zaraz tam wrócę i znowu będę siedziała po parę  godzin dziennie. Zanim przyzwyczaję się do tej sytuacji, to pewnie trochę czasu minie. Planuję też wyjechać w parę miejsc, ale na razie nie mam jeszcze dokładnych planów. Na pewno pojawią się zdjęcia z moich wyjazdów, tak jak było to do tej pory. Mam nadzieję, że nic już więcej nie stanie mi na drodze, by do Was nie pisać. Brakowało mi tego bardzo, chociaż miałam myśli, że jednak tu nie wrócę. Może nawet nie zdajecie sobie sprawy jak łatwo jest się odzwyczaić od pisania, ale uwierzcie, że tak jest. Przez te miesiące, kiedy mnie tu nie było, tak naprawdę zajmowałam się głównie nauką. Nie było zbyt wielu rzeczy, które pochłaniały mój wolny czas w tak dużym stopniu jak blog. Szczerze mówiąc, to nawet mój aparat leżał w kącie i dopiero niedawno został ponownie użyty. Odcięłam się totalnie od tego miejsca, nawet nie sprawdzałam statystyk czy ktokolwiek tu wchodzi. Nie twierdzę jednak, że nie było mi to potrzebne, bo było.
Takie całkowite odcięcie się pozwala sobie uświadomić naprawdę wiele. W szczególności to, że poza internetem też się coś dzieje. Trzeba pamiętać o rodzinie, znajomych, którzy również chcieliby, aby poświęcić im trochę czasu. Przez moją nieobecność tutaj mogłam poznać wartościowych ludzi i zostawić tych, którzy wprowadzali tylko mętlik do mojego życia. Można nawet powiedzieć, że odnalazłam siebie, chociaż dużo mnie to w zamian kosztowało. Pomimo wszystko było warto i gdyby można było wybierać jeszcze raz, poszłabym tą samą drogą.

25 komentarzy:

  1. ja właśnie kończę gimnazjum i jestem podekscytowana tym, że za 4 miesiące będę w całkowicie nowym miejscu. ;)


    fotograficznespelnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Bluzka mi się spodobała :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Zazdroszczę ci już wakacji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację egzaminy maturalne minęły bardzo szybko :D Też strasznie się stresowałam, jednak nie było czym. Również nie mogę uwierzyć, że to już koniec. Zamknął się najciekawszy etap naszego życia. Teraz zaczynamy nowy rozdział z nową kartą :D

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak być maturzystką hehe :D Życzę Ci aby ta droga była dalej taka jaką sobie możesz wymarzyć !
    Świetna stylizacja. Obserwuję !!

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeszcze nie przestawiłam się na pomaturalny tryb, że mam teraz całe dnie wolne i muszę sobie je jakoś zagospodarować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zakończenia szkoły i życzę powodzenia na studiach.:) Ja maturę zdawałam dwa lata temu, ale czuję się jakby to było wczoraj. Nie da się ukryć, czasem tęskni się za szkołą (zwłaszcza, kiedy nadchodzi sesja, ale jest miło).
    No i też ostatnio wróciłam po dłuższej przerwie na bloga, zapraszam więc do siebie:
    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czas zleciał mi okropnie szybko nie wiem nawet kiedy.Zanim się odwróciłam już niedługo osiemnastka ehh..ale wszystko ma swoje mocne strony ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że dobrze poszła ci matura!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i w treści i w zdjęciach! (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Zapraszam na mojego świeżo założonego bloga, gdzie zamierzam poruszać takie tematy jak m.in weganizm oraz życie w Norwegii, w której mieszkam już od dwóch lat. Jako, że jestem świeżynką, to będę wdzięczna za wszelakie wskazówki!
    https://juliavsnorway.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas leci bardzo szybko! Ja już kończę gimnazjum, a zanim się obejrzę będę szła już na studia. Ładnie wyglądasz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądrze napisany post. U mnie niestety do matury i pełnoletności czasu trochę pozostało, ale jestem pewna, że minie on bardzo szybko. Świetna stylizacja!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi się przypomniało jak skonczyłam szkole i miałam tak dużo wolenego, pamiętam że to było strasznie dziwne uczucie :)
    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Kończę gimnazjum. Z jednej strony cieszę się, że znajdę się w nowej szkole, ale jednak trochę się tego boję.
    Udanych wakacji!
    Świetne zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że już po maturach! I super że wróciłaś na bloga

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia z wyborem studiów ;). Czasem dobra jest taka przerwa/odcięcie się od tego. Można odpocząć.

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Masz piękne, długie włosy!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreams First , Blogger