12 cze 2017

FINALLY REALIZE

Odkąd pamiętam zawsze starałam się sprostać czyimś oczekiwaniom. Poświęcałam się dla osób, które na to nie zasługiwały. Starałam się, żeby ze mną zostali, a w rzeczywistości często nie byli warci nawet tego, by się do nich odezwać. Po tylu latach spędzonych w szkolnych murach, poznałam tyle różnych charakterów, że aż trudno zdecydować, który z nich był najgorszy, a który najlepszy. Każdy jest inny i każdy przeszedł przez coś innego, a wszystkie sytuacje, te dobre jak i złe, kształtują nasz charakter.

Jeszcze parę lat temu nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak trudno jest dostrzec szczere intencje innych osób i jak ważne jest to, aby mieć przy sobie prawdziwych przyjaciół. W ciągu tych lat zauważyłam, że znalezienie osoby, która chce dla nas naprawdę jak najlepiej, jest bardzo ciężkie.
Nie dostrzegałam wtedy jak ważne jest swoje własne samopoczucie i to, żeby czuć się swobodnie w towarzystwie ludzi, którym można zaufać. Przez pewien czas miałam wrażenie, że udaję, że nie pokazuję tego jaka naprawdę jestem. Z resztą w niektórych przypadkach faktycznie tak było. Często nie robiłam tego specjalnie, tylko zmuszała mnie do tego sytuacja. Myślałam sobie, że tak trzeba, bo nie wypada zachowywać się inaczej. Dostosowywałam się do otoczenia, bo uważałam, że nie powinno się stwarzać konfliktów, w szczególności jeśli chodzi o znajomości klasowe. To jest chyba jeden z gorszych błędów, jaki można popełnić w ciągu swojego życia.

Patrzenie na innych sprawia, że zamykamy sobie drogę do szczęścia. Kierujemy się nie tym czego my pragniemy, tylko tym czego chcą inni. Wydawać by się mogło, że jedna rozmowa i jedna nieprzespana noc nic by nie pomogła, a okazuje się, że tak naprawdę otworzyła mi oczy i pozwoliła uświadomić sobie (po raz kolejny) co jest w życiu najważniejsze. Rozwiązanie często jest bardzo blisko, tylko to my nie potrafimy go dostrzec i przez to się gubimy. Ja już wiem, że w życiu wszystko dzieje się po coś i że nie ma sytuacji, która miałaby zdarzyć się o tak po prostu, bez najmniejszego znaczenia. Nie ma przypadków, a osoby, które poznajemy też pojawiają się w naszym życiu, żeby czegoś nas nauczyć, wskazać coś czego wcześniej nie widzieliśmy. Część z nich zostaje, część odchodzi, ale prawda jest też taka, że nikogo nie da się zmusić do pozostania w nim, bo jeśli ktoś chce w nim zostać, to to zrobi niezależnie od nas. Zatrzymywanie kogoś na siłę nigdy nie skończy się dobrze, bo jedna ze stron tego nie chce. Skutkiem będą tylko niepotrzebne kłótnie i późniejsze obwinianie się. Z pewnymi sprawami trzeba się po prostu pogodzić, nowe rzeczy przyjmować z uśmiechem na twarzy i zawsze być gotowym na zmiany.

22 komentarze:

  1. Ach... chyba każdemu ( no prawie każdemu...) takie przejrzenie na oczy zdarzy się każdemu.. :( Też to przeżyłam jak poszłam na studia, ale najgorsze jest to że z innymi już ludźmi również taki zawód mnie spotkał... Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z tym, że błędem jest dostosowanie się do otoczenia i unikanie konfliktów klasowcych, według mnie najlepiej żyć ze wszystkimi w zgodzie, nawet jeżeli czasem musimy zachować się trochę inaczej czy też przemilczeć niektóre kwestie
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze starałam się dostosowywać do otoczenia, jednak nie zawsze wychodziło mi to na dobre ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest aby spędzać czas z ludźmi, którzy są tego warci :)
    Szczerze mówiąc doświadczyłam fałszywych znajomości czy dziwnych relacji... na moje szczęście szybko je zakończyłam.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia w plenerze zawsze mają to coś! A dobrze napisany tekst to dopełnia! Świetny wpis.

    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, nic nie dzieje się bez powodu. Należy pogodzić się z losem takim jaki jest ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze żeby być sobą ;) Stylizacja bardzo fajna codzienna ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleganie swojemu otoczeniu może nie jest najgorszą rzeczą na świecie, ale nie zmienia to faktu że trafia się na nieodpowiednich ludzi, którzy może tak samo udają kogoś innego.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą w każdym słowie Twojego posta! Ale i tak jestem zdania, że to wszystko każdy musi przeżyć na swojej skórze, inaczej się nie nauczy. Bardzo pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Poniekąd się zgadzam, zawsze mam otwarte podejście do życia
    śliczne zdjęcia, naprawdę piękne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetna bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz długie i śliczne włosy. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Częściowo zgadzam się z Tobą, ale osoba z drugiego komentarza również ma rację. Z ludźmi powinno mimo wszystko żyć się w zgodzie, ale czasami zdarzają się takie wydarzenia, że najlepiej nie dostosowywać się do otoczenia. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Post naprawdę konkret,słowa trafione idealnie na moje załamanie sensem ludzkości,serio...
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i mam nadzieję,że zajrzysz,pozdrawiam <3
    https://darla-darianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poruszasz trudny temat tak naprawdę. Relacje z innymi ludźmi rzadko są proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products like that fairness creams, sun cover creams, cold creams, night creams in Cheap Price click this website
    AlpineCart Face Cream Products

    OdpowiedzUsuń